بیانیه سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت روز شهدا

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت روز شهدا بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۳۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷ - 13March 2015

بیانیه سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت روز شهدا

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

سلام بر بدن های سوخته درآفتاب بیابان ها!

سلام بر چشم ها و دست ها و پاهای جا مانده در مین!

سلام بر سرهای آغشته به خون ؛خونی که به برکتش درخت اسلام آبیاری شد و ما را تا ابد مدیونشان کرد.

ای امام عزیز!

خاطرمان هست که 22 اسفند 58 را چگونه بر صفحه تاریخ حک نمودی و فرمودی: ملت شریف ایران می داند که نهضت اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری قشرهای مختلف ملت است که در صف اول باید شهدای انقلاب – رحمة الله علیهم – و کسانی را که در این راه معلول و آسیب دیده شده اند، محسوب داشت. لهذا باید رسیدگی کامل به خاندان شهدا و آسیب دیدگان و معلولین در این راه، چه در حال انقلاب و چه قبل و بعد از آن به نحو احسن و با مراعات احترام آنان بشود.

براستی که او از سلاله پاک محمد است، چراکه کلام او تداعی کننده این سخن جدش رسول خدا(ص) است: خداوند چنین فرموده است، من جانشین شهید در خانواده وی هستم. هر کسی رضایت خانواده شهید را جلب کند، رضایت مرا جلب کرده است و هر کسی آنها را به خشم آورد، مرا به خشم آورده است.

شهدا و ایثارگران و حتی خانواده های عزیز آنها چه در زمان پیروزی انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس و در جبهه های نبرد ،زندگی ،آرزو و جان خود را فدای اسلام و رهبرشان کردند تا قطره قطره خونشان در رگ های امروز این ملت بجوشد و دستان استکبار از دست درازی بر آیین و خاک این کشور کوتاه بماند، پس نشر ارزشهای مشارکت این قشر اثرگذار یک وظیفه دینی و ملی محسوب می شود.

در روزی که بنام شهدا مزین است ، سازمان نشر اثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس به تاسی از حضرت زینب سلام الله علیها و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری که فرمودند " بنای حفظ حوادث با ادبیات و هنر زینب کبری س است و اگر حرکت و اقدام حضرت  زینب سلام الله علیها و بعد هم دیگر اهل بیت علیهم السلام نمی بود، حادثه عاشورا در تاریخ نمی ماند" اعلام می دارد همواره در این راه کوشیده است تا کلمه به کلمه پیام مهم و اثرگذار امام (ره) و رهبر فرزانه را بر نقش جان بتراشد و سر لوحه کار خویش قرار دهد.

سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس همواره تکریم، الگو سازی از زندگی شهدا و نشر آثار آنان  با محوریت مادران،همسران و فرزندان شهدا و ایثارگران این مرز و بوم را در اولویت ماموریت خویش  تعریف نموده و در این مسیر از همه آحاد جامعه و بویژه صاحبنظران و اندیشمندان مدد می گیرد.

این سازمان همچنین با استعانت از درگاه خداوند متعال ، کلام ارزشمند رهبرمان که فرمودند " امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست " را مورد توجه قرار داده ، علو درجات شهدا و همنشینی آنان با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ، خشنودی روح مطهر و ملکوتی امام عظیمالشان(ره)، سلامتی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سربلندی خانوادههای معظم شهدا و مردم متعهد و شهیدپرور کشورمان تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) را مسئلت می نماید.

باشد که با تلاش مستمر خود درجهت تکریم این بزرگواران، گوشه ای از فداکاری ها و ایثار و مجاهدت آن دوران را جبران کنیم.

سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار