نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

فعالیت نیروی انتظامی در مبارزه با ناامنی مصداق امر به معروف و نهی از منکر است

آیت‌الله سیدحسن عاملی در دیدار با مسئولین ارشد انتظامی استان گفت: فعالیت نیروی انتظامی در مبارزه با ناامنی مصداق امر به معروف و نهی از منکر است.
کد خبر: ۴۳۲۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰ - 17December 2020

فعالیت نیروی انتظامی در مبارزه با نا امنی مصداق امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، آیت‌الله «سیدحسن عاملی»  امروز در نشست با مسئولان ارشد انتظامی استان اردبیل اظهار داشت: فعالیت‌های مأموران انتظامی در مبارزه با ناامنی‌ها، کج‌رفتاری‌ها و هنجارشکنی‌ها و آرامش‌بخشی اجتماعی مصداق امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان اینکه اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در هیچ کجای دنیا وجود ندارد، افزود: پیشرفت، تعالی، شکوفایی و بالندگی در حوزه‌های مختلف تحولات جامعه نیازمند وجود امنیت است که این موضوع اهمیت، حساسیت و قداست کار پلیس را عنوان متولی اصلی امنیت انعکاس می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل نقش نیروهای مسلح را در هشت سال دفاع مقدس بی‌بدیل عنوان کرد و افزود: داشتن نیروهای مسلح با اقتدار و با عظمت یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که به برکت این نیروهای مسلح هیچ کشوری نمی تواند نگاه چپی به کشورمان داشته باشد.

عاملی بیان کرد:  وثوق مردم نسبت به نظام اسلامی مهمترین سرمایه انقلاب است که نیروی انتظامی در ایجاد این وثوق نقش مهم و بی بدیلی ایفا می‌کند.

وی همچنین بر ضرورت اجرای اثربخش طرح مبارزه با ویروس کرونا و محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ویژه این بیماری، احساس مسئولیت همگانی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل نیز در این نشست  شاخصه‌های امنیت در مرزهای استان را بالا دانست و بیان کرد:  با همت و تلاش پلیس و حمایت و پشتیبانی مردم و مسئولان از ماموریت‌های ناجا، جامعه استانی اردبیل از نرخ پایین جرایم برخوردار است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار«هوشنگ حسینی» با بیان اینکه به طور قطعی می توان گفت جرایم سازمان یافته و خشن و اقدامات ضد امنیت در استان وجود خارجی ندارد، تصریح کرد:  اثربخشی اقدامات در حوزه کنترل، پیشگیری و مهار جرایم و آسیب‌های اجتماعی مستلزم همدلی، همگامی و احساس مسئولیت فرابخشی است.

وی همچنین گفت: پلیس با حداکثر توان و تعهد در خدمت امنیت و آرامش مردم است.

انتهای‌پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار