امام جمعه یاسوج:

شکست ترامپ برای دولت جدید آمریکا درس عبرت است

حجت‌الاسلام حسینی گفت: شکست ترامپ باید برای دولت جدید آمریکا درس عبرت باشد و باید بداند که ملت ما قدرتمند و شکست‌ناپذیر است.
کد خبر: ۴۳۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷ - 18December 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سیدنصیر حسینی» امام جمعه یاسوج در پیام جمعه این هفته با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار داشت: آن حضرت، الگوی بشریت است و در عبادت عابده و زاهده آل علی و کسی است که نماز شب خود را در برهه کمرشکن عاشورایی فراموش نکرد و نشسته با کمر شکسته نماز خواند.

وی با بیان اینکه در آستانه سالگرد شهادت شهید پر افتخار حاج قاسم سلیمانی هستیم، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند که حاج قاسم قهرمان امت اسلامی و قهرمان ملت ایران و محور مقاومت است و شهادت او یک جریان تاریخی است و با شهادت او غوغایی برپا شد و مردم سیل‌آسا به خیابان‌ها ریختند؛ طوری که دشمن دچار وحشت و سردرگمی شد.

امام جمعه یاسوج عنوان کرد: این واقعه‌ای کم‌نظیر و به عبارتی بی‌نظیر بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی به تیزهوشی و فداکاری و شجاعت آن شهید بزرگ اشاره می‌کند؛ مردی که همه جهان استکباری را به همراه داعش در هم کوبید و این مرد شجاع وسط میدان مبارزه بود و به حیات داعش و انحرافی که زاده آمریکا و صهیونیست‌ها بود، پایان داد.

حسینی گفت: حاج قاسم با نیروی قدس سپاه در مقابل دشمنان ایستاد و کارهای شگفت‌انگیزی انجام داد و به اعتراف خود مسئولان آمریکایی، حاج قاسم و ایران و حزب‌الله آن‌ها را شکست دادند.

وی با اشاره به کلامی از رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه نباید به دولت‌های استکباری اعتماد کرد؛ زیرا هر دولتی تاکنون در امریکا سر کار آمده، خیانت و دشمنی خود را کم نکرد، متذکر شد: ایران در تمام معادلات جهانی در 40 سال اخیر نقش انکارناپذیر داشته و همه بازی‌های سیاسی دشمن شکست خورد.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه شکست ترامپ باید برای دولت جدید آمریکا درس عبرت باشد و باید بداند که ملت ما قدرتمند و شکست‌ناپذیر است، ادامه داد: به فرموده رهبری، شکست‌های دیگری نصیب آنها خواهد شد؛ بنابراین به دولت بایدن توصیه می‌کنیم که شکست مفتضحانه دولت ترامپ درس عبرتی برای آنها باشد و هرچه بیشتر فشار بیاورند، جسارت این ملت بیشتر می‌شود. 

حسینی با بیان بخشی دیگر از فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی، گفت: در سایه اتحاد، این پیروزی‌ها را کسب کردیم و هر حرکتی از سوی هر دستگاهی که اتحاد را به هم بریزد، باید نفی و سرکوب شود و هر حرکتی که همبستگی ملت را از بین ببرد، محکوم است؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند که دستگاه‌ها برای حل اختلافات باید با هم مذاکره کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار