شهید «کرامت علیزاده»:

مرا با استقامت‌تان در برابر آمریکای جهانخوار یاد کنید

شهید کرامت علیزاده در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: دوستان و عزيزانم، مرا ياد كنيد نه با گريه‌هايتان، بلکه با سربلندى و عزم‌تان، با استواری‌هایتان، با استقامت‌تان در برابر آمريكاى جهان‌خوار و صدام‌صفتان.
کد خبر: ۴۳۲۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸ - 18December 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، شهید «كرامت علیزاده»، فرزند ایمورالله»، در سال 1337 در شهرستان گچساران به دنیا آمد و در سال 1360 در جنگ با کفار بعثی به فیض شهادت نائل آمد.

این شهید والامقام در وصیت‌نامه خود نوشته است:

دوستانم و عزيزانم، مرا ياد كنيد نه با گريه‌هايتان، بلکه با سربلندى و عزم‌تان، با استواری‌هایتان، با استقامت‌تان در برابر آمريكاى جهان‌خوار و صدام‌صفتان. ذره‌ای از خاطره مرا پتكى كنيد كه بر سر اين خصم دون‌صفت فرود آيد. ادا كنيد در نگاه مهربانتان به يكديگر، در اتحاد و يكپارچگى‌تان. در سوگ من ننشينيد، پرچمم را به دست بگيريد و آن را همچنان برافراشته و به پيروز آينده بسپاريد. ما وارثين زمينيم، پيروزى از آن ماست.

از اين لحظه كه شما را ترک مى‌کنم نگران نباشيد، زيرا بايد به خاطر اسلام و پيروزى هر چه زودتر مسلمين با كافرين جنگيد و پيروز شد. تک تک افراد مملكت وظيفه سنگينى را به عهده دارند كه بايد آن را به نحو احسن انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار