کمک به نیازمندان و آزادی زندانیان توسط خانواده جانباز «حسن شمسی»

خانواده مرحوم «حسن شمسی» از جانبازان دوران دفاع مقدس، هزینه مراسم ختم پدرشان را صرف کمک به نیازمندان و آزادی زندانیان کردند.
کد خبر: ۴۳۲۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰ - 18December 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، خانواده مرحوم «حسن شمسی» از جانبازان دوران دفاع مقدس، هزینه مراسم ختم پدرشان را صرف کمک به نیازمندان و آزادی زندانیان کردند.

حاج حسن شمسی در دوران دفاع مقدس و در جریان حمله شیمیایی عراق به شلمچه، شیمیایی شد و پس از آن سالها در نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران، خدمت می‌کرد.

چند روز پیش بود که خبر آسمانی شدن حاج حسن بر اثر بیماری کرونا تائیدشد. گرچه کرونا جان این جانباز سرافراز را گرفت اما اقدام خداپسندانه خانواده مرحوم شمسی، نامش را برای همیشه جاودانه کرد.

خانواده مرحوم شمسی با حضور در ستاد دیه استان یزد، در اقدامی خداپسندانه با اختصاص یک میلیارد و سیصد و شصت میلیون ریال از هزینه مراسم ختم، سه زندانی جرایم غیر عمد را از زندان آزاد کردند.

همچنین این خانواده با حضور در سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری یزد 100 میلیون ریال برای خرید جهیزیه و مرمت منزل فرد بی‌بضاعت اهدا کردند.

این روزها و با شیوع بیماری کرونا، برگزاری مراسم های ختم و شرکت در اجتماعات خط قرمز وزارت بهداشت است. عاملی که به شیوع این بیماری کمک می کند. اما آنچه می تواند باعث شادی روح جان باختگان شود، صرف هزینه ختم آن عزیزان در امور خیر است.

«محمد حسن مرادی» رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری یزد گفت: کار خیر خانواده مرحوم حسن شمسی باقیات و صالحاتی برای آن مرحوم است و مردم نوعدوست استان یزد هم می توانند با توجه به شرایط کنونی، هزینه مراسم ختم اموات خود را صرف امور خیر و خداپسندانه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار