فرمانده مرزبانی ناجا:

اقتدار ایران خواب راحت را از چشم دشمنان ربوده است

سردار گودرزی گفت: امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران هیچ‌یک از توطئه‌های دشمنان نتوانسته در عزم راسخ مردم خللی وارد کند و دشمنان حتی در خواب هم از اقتدار و عظمت ایران در هراس هستند.
کد خبر: ۴۳۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸ - 19December 2020

دشمنان در خواب هم از اقتدار و عظمت ایران در هراس هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی ناجا در نشست با فرماندهان، معاونان و رؤسای ادارات مرزبانی استان مازندران و گلستان با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مرزبانی ناجا و محکوم کردن ترور شهید «فخری‌زاده»، اظهار داشت: شهید «محسن فخری‌زاده» یکی از شخصیت‌های برجسته علمی و پژوهشی در حوزه دانش هسته‌ای و دفاعی کشور بود که سال‌ها عمر خود را در مسیر خدمت به نظام مقدس اسلامی و ارتقاء علمی و تحقیقاتی کشور صرف کرد.

سردار گودرزی در ادامه، هفته «پژوهش و فناوری» را به همه اندیشمندان و محققان عرصه علوم در کشور تبریک گفت و بیان کرد: نام‌گذاری این هفته به نام هفته پژوهش نشان از اهمیت این موضوع دارد و موقعیت مناسبی برای بازنگری و آسیب‌شناسی در زمینه شیوه‌های گسترش نهادینه‌سازی و فرهنگ‌سازی در حوزه پژوهش به شمار می‌رود.

فرمانده مرزبانی ناجا، جدیت و اهتمام در شناسایی و پرورش استعداد‌های درونی را یکی از وظایف مهم و بلندمدت فرماندهان و مدیران دانست و عنوان کرد: مرزبانان با بهره‌گیری از دانش و توسعه علمی، باید بر پایه خلاقیت و نبوغ اسلامی ایرانی و با تصمیم‌گیری بر اساس مقررات و توانمندی به کشور و هموطنان خود خدمت کنند.

سردار گودرزی با تأکید بر ضرورت مشورت‌پذیری از دلسوزان نظام و انقلاب، گفت: به حول و قوه الهی امروزه روحیه جهادی و ولایتمداری در مرزبانان و دریابانان ناجا وجود دارد و آحاد فرماندهان و کارکنان با انگیزه، علاقه، عشق به نظام و ولایت برای پیشبرد اهداف تلاش می‌کنند؛ لذا با افزایش تعاملات با سایر نهاد‌ها از ظرفیت آن‌ها در پیشبرد اهداف و مأموریت‌های باید بهره‌گیری شود.

وی با بیان اینکه مرزبانی در مسیر رشد و حرکت است، افزود: بحمدالله فضای هماهنگی و همدلی در مرزبانی ناجا حاکم است و باید با اراده و تلاش روزافزون مأموریت‌ها را پیش ببریم.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه سعه صدر، ریشه رعایت اخلاق در مدیریت اسلامی به‌شمار می‌آید، گفت: یک مدیر موفق کسی است که در راستای انجام امور محوله و اعمال مدیریت از بصیرت و آگاهی بالایی برخوردار باشد تا با بهره‌گیری از آن بتواند در رسیدن به اهداف همواره موفق عمل کند.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا ادامه داد: بینش سیاسی، حسن خلق، قاطعیت، مدارا کردن، انتقادپذیری، امید و صبر از دیگر شاخصه‌های مدیریت اسلامی است که فرماندهان باید آن‌ها را همواره در روند اعمال مدیریت خود مد نظر قرار دهند.

فرمانده مرزبانی ناجا تواضع را یکی از مهم‌ترین صفات بندگان خاص خدا و یک فرمانده خوب عنوان و بیان کرد: بندگان خاص خداوند کسانی هستند که بر روی زمین متواضعانه قدم برمی‌دارند و مومن واقعی کسی است که دیگران از وجود او خسته نشوند و با قاطعیت در پیشبرد اهداف، مصصم و صاحب نظر باشد.

سردار گودرزی جایگاه و موقعیت مرزبانی را در بین مردم و مسئولان ارشد کشوری بسیار ارزشمند دانست و گفت: امروز با تمام سختی‌هایی که در این مسیر وجود دارد، توانستیم مرزبانی ناجا را به جایگاه مطلوبی برسانیم، جایگاهی که در نگاه فرماندهان نیرو‌های مسلح بسیار برجسته است.

وی با بیان اینکه مدیریت و مشورت دو ابزار کارآمد فرماندهی است، تصریح کرد: مرزبانی ناجا مظهر اقتدار، امنیت، آرامش و اخلاق در جامعه است و با حرفه‌ای بودن و مجهز به امکانات روز و دانش بنیان به انجام مأموریت‌های خود می‌پردازد.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه تلاش خستگی‌ناپذیر و فعالیت مجاهدانه برای خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه مرزنشینان از خصوصیات بارز اخلاقی همه کارکنان مرزبانی است، اظهار داشت: برای حفظ و توسعه امنیت کشور به روحیه جهادی و کوشش مستمر نیاز است؛ پس داشتن تفکر ارزشی، اولویت کار در خدمت به مردم است و روحیه انقلابی و جهادی و اعتقاد ولایی، جلوه اقتدار مرزبان اسلامی محسوب می‌شود.

سردار گودرزی با بیان اینکه در روز‌های کرونایی، مجاهدان مرزبانی با تلاش شبانه‌روزی و در شرایط بد اقلیمی و آب و هوای از مرز‌های مقدس پاسداری و حراست می‌کنند، بیان کرد: با توجه به گستردگی مرز‌های مقدس ایران اسلامی (هشت هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز آبی و خاکی) مرزبانان نیروی انتظامی، این سربازان مخلص ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در نقاط صفر مرزی با رشادت و ایثارگری اجازه تعدی و جولان به دشمنان و معاندین نظام مقدس اسلامی در مرز‌ها را نخواهند داد.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا تصریح کرد: شما در واقع مصداق عزت دین، قلعه محکم، زینت کشور و راه امنی هستید که بهترین مسیر عبور زندگی را برای آحاد ملت شریف مهیا ساخته اید، قدر این لحظات گوهربار خود را بدانید و با خلوص نیت خدمت خود را خالص گردانید تا خود را در دنیا و عقبی در نزد فرمانده و حاکم اصلی جهان هستی بیمه کنید.

وی در پایان تأکید کرد: در طول ۴۲ سال عمر بابرکت جمهوری اسلامی ایران هیچ‌یک از توطئه‌های دشمنان نتوانسته در عزم راسخ ملت خللی وارد کند. امروز در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که دشمنان حتی در خواب هم از اقتدار و عظمت ایران در هراسند؛ چراکه جوانان ما با روحیه انقلابی و تفکر دوران دفاع مقدس با امید به آینده مسیر را با پیشرفت و ترقی طی می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها