فرمانده سپاه تهران بزرگ:

کادر سلامت از هیچ تلاشی در خدمت به مردم فروگذار نکرده‌اند

سردار حسن‌زاده گفت: کادر سلامت همواره در روز‌های سخت در کنار مردم بوده و از هیچ‌گونه تلاشی برای سلامت مردم فروگذار نکرده‌اند.
کد خبر: ۴۳۲۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ - 19December 2020

فرمانده سپاه تهران بزرگ از پرستاران تجلیل کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در مراسمی که به مناسبت روز پرستار با حضور شماری از فرماندهان رده‌های مختلف سپاه تهران بزرگ، ریاست و جمعی از پرستاران بیمارستان فیروزگر برگزار شد، با تقدیر از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر پزشکان و پرستاران اظهار داشت: کادر سلامت همواره ثابت کرده‌اند که در روز‌های سخت در کنار مردم بوده و از هیچ‌گونه تلاشی برای سلامت مردم فروگذار نکرده‌اند.

وی با اشاره به تلاش‌های پزشکان و پرستاران در هشت سال دفاع مقدس و جانفشانی این عزیزان در جبهه‌ها گفت: امروز نیز در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا، شاهد جانفشانی شما عزیزان در بخش‌های درمانی هستیم و شهادت بسیاری از پرستاران و پزشکان در بخش‌های درمانی مؤید این گفته است.

سردار حسن‌زاده با ابلاغ پیام و سلام سردار سرلشکر پاسدار «سلامی» فرمانده کل سپاه ضمن ابراز خرسندی از نتایج تلاش محققان داخلی در ساخت واکسن بیماری کرونا تصریح کرد: امیدواریم با ورود واکسن داخلی و همچنین تلاش کادر درمان و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط مردم، بزودی شاهد ریشه‌کنی این ویروس از جامعه باشیم.

در این مراسم همچنین از چند نفر از پرستاران به نمایندگی از پرستاران بیمارستان تجلیل شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار