پیام آیت‌الله «عبادی» به مناسبت روز پرستار؛

جانفشانی پرستاران در مبارزه با کرونا گواهی بر تعهد جامعه پرستاری است

آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با صدور پیامی ولادت حضرت زینب کبری (س) اسوه صبر و بردباری و روز پرستار را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۳۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ - 19December 2020

جانفشانی پرستاران در مبارزه با کرونا گواهی بر تعهد جامعه پرستاری استبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با صدور پیامی ولادت حضرت زینب کبری (س) اسوه صبر و بردباری و روز پرستار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«و من احیاها فکانما احیا الناس جمیعا»

فرخنده زاد روز بانوی عظیم الشان اسلام و بزرگ پرچمدار واقعه کربلا حضرت زینب کبری (سلام الله علیها)، اسوه صبر و بردباری که با ایثار و فداکاری اقداماتی تأثیرگذار را در مسیر پرستاری از بازماندگان واقعه دردناک کربلا، از خود به یادگار نهادند را تبریک می‌گویم.

بی‌تردید مناسبتی شایسته تر از روز میلاد حضرت زینب(سلام الله علیها) برای قدردانی از پرستاران و تکریم مدافعان سلامت نمی‌توان یافت. جانفشانی و از خودگذشتگی جامعه پرستاری در روزهای سخت مبارزه با کرونا ویروس گواهی بر تعهد و هدفمندی جامعه پرستاری می‌باشد که وظایف خود را با انگیزه‌های الهی و برگرفته از مکتب عاشورا انجام می‌دهند.

پرستاران عزیز هر لحظه‌ای که در این کار سنگین و فرسایشی، با توجه به احساس تکلیف در مقابل بیمار، در مقابل انسان دردمند می‌گذرانند، یک حسنه‌ای را از خدای متعال و یک پاداش و اجری را از حضرت ربوبی دریافت می‌کنند.

همه موظّفیم از این انسان‌هاى فداکار و دلسوزى که از بیماران در مراحل دشوار بیمارى با عمل انسانى پرستارىِ خود مواظبت و حمایت می‌کنند، به‌‌عنوان احترام به یک ارزش انسانى والا قدردانى نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها