فرمانده سپاه خراسان‌جنوبی:

شهید «حاج قاسم سلیمانی» در زمینه خدمت‌رسانی به مردم پیشگام بود

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به حضور شهید سلیمانی در عرصه‌های مختلف، گفت: شهید سلیمانی در زمینه خدمت‌رسانی به مردم و جامعه پیشگام بود و علی‌رغم مأموریت خارج از کشور در حوادث و بحران‌های کشور نیز حضوری فعال داشت.
کد خبر: ۴۳۲۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ - 19December 2020

شهید «حاج قاسم سلیمانی» در زمینه خدمت‌رسانی به مردم پیشگام بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «علی قاسمی» فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی امروز در آئین افتتاح نمایندگی مؤسسه خیریه حضرت رقیه (س)، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» و شهید «محسن فخری‌زاده»، اظهار داشت: شهید سلیمانی از سال ۵۸ که وارد سپاه پاسداران شد تا آخرین لحظه‌های زندگی در مسیر جهاد و شهادت قدم برداشت.

وی با اشاره به حضور شهید «حاج قاسم سلیمانی» در عرصه‌های مختلف، بیان داشت: شهید سلیمانی در زمینه خدمت‌رسانی پیشگام بود و علی‌رغم مأموریت خارج از کشور، در حوادث و بحران‌های کشور نیز حضوری فعال داشت.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وجود هماهنگی‌های خوب نهادهای خدمت‌رسان در استان خراان‌جنوبی، مطرح کرد: تمام فعالیت‌ها و تلاش‌های حول این محور است که از موازی کاری‌ها جلوگیری شود.

قاسمی با اعلام اینکه اقدامات خوبی در زمینه ازدواج آسان و فراهم شدن خانه برای زوج‌های جوان توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان صورت گرفته، خاطرنشان کرد: ارتباط ما با مجموعه‌های خدمت‌رسان (کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد مسکن) در راستای خدمات محرومیت‎زدایی بیش از گذشته تقویت خواهد شد.

وی با اشاره به راه‌اندازی مؤسسه خیریه حضرت رقیه(س) با هدف کمک به خانواده‌های کم‌برخوردار خراسان‌جنوبی، تبیین کرد: نمایندگی مؤسسه خیریه حضرت رقیه (س) امروز با مدیریت بسیج سازندگی استان خراسان جنوبی برای پشتیبانی از دستگاه‌های حمایتی افتتاح شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه از ابتدای آذرماه تاکنون 17 میلیارد و 800 میلیون تومان کمک مؤمنانه در استان جمع‌آوری و توزیع شده است، خاطرنشان کرد: گام سوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه تا نوروز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها