با حضور فرمانده نهاجا انجام شد؛

رونمایی از یادبود اولین شهید مدافع سلامت نیروی هوایی ارتش

مراسم رونمایی از یادبود شهید «نوراحمد محمدی» اولین شهید مدافع سلامت نیروی هوایی ارتش با حضور فرمانده این نیرو برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۲۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ - 19December 2020

مراسم رونمایی از یادبود اولین شهید مدافع سلامت نیروی هوایی ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، مراسم رونمایی از یادبود شهید نوراحمد محمدی، اولین شهید مدافع سلامت نیروی هوایی ارتش با حضور امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده این نیرو، جمعی از مسئولین و خانواده آن شهید بزرگوار برگزار شد.

امیر نصیرزاده در این مراسم اظهار داشت: شهید محمدی در مقابله با شیوع ویروس کرونا حضور دائمی و پربار داشت.

وی افزود: شهید محمدی با وجود بازنشستگی، ولی به دلیل درگیری کشور با ویروس کرونا به صورت داوطلبانه و به عنوان یکی از مدافعین عرصه سلامت به میدان بازگشت و با تلاش شبانه روزی و کار مداوم در بیمارستان بعثت نهاجا سرانجام به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اضافه کرد: به گواه تمامی همکاران، این شهید بزرگوار بسیار متواضع، صبور و دارای اخلاق حسنه بود و با این که هیچ اجباری به حضور مجدد نداشت، ولی به دلیل تعصب به مجموعه کاری و حس انسان دوستی، به بیمارستان بعثت بازگشت و در این مدت حضوری پربار و دائمی داشت و تنها شهادت اجر خدمات صادقانه و شبانه روزی این شهید بزرگوار بود.

سرتیپ نصیرزاده ضمن تبریک و تسلیت به خانواده و بازماندگان این شهید بزرگوار خاطرنشان کرد: تمامی پرستاران در جای جای کشور عزیزمان و به خصوص بیمارستان بعثت نهاجا با نهایت ایثار و فداکاری و از جان گذشتگی در حال خدمت به بیماران هستند و وظیفه ما جدی گرفتن توصیه‌های پزشکان و رعایت کامل تمامی پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع این ویروس است. ان‌شاءالله همه ما ادامه‌دهنده راه این شهید گرانقدر که الگویی برای قشر پرستار در جامعه است، باشیم.

در ادامه این مراسم، درمانگاه شهرک شهید شجاعی به نام شهید محمدی نام‌گذاری و داروخانه جدید و بخش دندان‌پزشکی این مرکز درمانی نیز با حضور امیر نصیرزاده افتتاح شد.

در پایان این مراسم از خانواده شهید محمدی و تعدادی از پرستاران نمونه به مناسبت روز پرستار، تقدیر شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار