نماينده ولي فقيه در استان كرمانشاه:

حقانیت مقام معظم رهبری مورد اذعان و اعتراف دوستان و دشمنان شده است

آیت‌الله مصطفی علما گفت: حقانیت مقام معظم رهبری در عصر حاضر مورد اذعان و اعتراف تمامی دوستان و حتی دشمنان ایشان واقع شده و هیچگاه تکه ابرها نمی‌توانند مانع وجود خورشید شوند.
کد خبر: ۴۳۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶ - 19December 2020

حقانیت مقام معظم رهبری مورد اذعان و اعتراف دوستان و دشمنان ایشان استبه گزارش دفاع پرس از كرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماينده ولي فقيه در استان كرمانشاه امروز (شنبه) در جمع تجمع اعتراض مردمی، طلاب و روحانیون و امت انقلابی کرمانشاه به سخنان موهون شیخ محمود امجد كه در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: حقانیت مقام معظم رهبری در عصر حاضر مورد اذعان و اعتراف تمامی دوستان و حتی دشمنان ایشان واقع شده و هیچگاه تکه ابرها نمی‌توانند مانع وجود خورشید شوند.

وی خاطرنشان کرد: ابتدای امر نیازی برای پاسخ به این حرکت زشت نداشتیم چراکه پاسخ این حرکت در خود اقدام قرار گرفته است و فردی که خود به ضدیت با نظام و انقلاب، همکاری با سرویس‌های جاسوسی و محافظت توسط دشمنان اسلام اقرار می‌کند، قابل دفاع نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: در سال‌های دور بخاطر دارم در جامعه مدرسین قم کتابی را آیت‌الله یزدی آوردند که به بزرگان ما توهین کرده بود و از مقام معظم رهبری خواستند که اجازه فرمایند در پاسخ به آن نقدی نوشته شود اما ایشان این امر لازم نداستند چرا که از همان سال ۱۳۴۲ تاکنون بارها چنین اقدامات و قضایایی نسبت به امام راحل(ره) و پس از آن نسبت به مقام معظم رهبری رخ داده و نه تنها هیچ ارزش و ثمری نداشته بلکه اسلام و انقلاب را نیرومند‌تر کرده است.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور و استان کرمانشاه، یادآور شد: یکی از دلایلی که برگزاری این تجمع را توجیه کرد انتساب این شیخ به استان ما است و باید نسبت به پشت پرده حوادث اخیر آگاه بوده با بصریت و آگاهی، ایمان محکم و عمل صالح مراقب تحرکات دشمن باشیم.

علما خاطرنشان کرد: امروز مقام معظم رهبری یک شخصیت برجسته هستند که نه تنها در ایران اسلامی بلکه در عالم اسلام همه به دریایت ایشان می‌بالند و البته دشمنان ما باید بدانند هر اتفاقی بیافتد و در هر شرایطی همه ما پشت سر ولایت فقیه می‌مانیم و از ایشان دفاع خواهیم کرد.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: از همان دهه ۴۰‌، حضرت امام خمینی(ره) با تمام تلاش و توان خود انقلاب اسلامی را شروع کرده و به ثمر رسانده‌اند و مقام معظم رهبری نیز همین راه را با تمام توان ادامه می‌دهند چرا که این انقلاب حاصل خون خانواده‌های شهدا، ایثارگران و فداکاران عرصه‌های مختلف انقلاب است.

وی با اشاربه وضعیت شیخ امجد، متذکر شد: وقتی خود فردی که از او دفاع می‌کنند به تمام گناهان خود اعتراف کرده است و وضعیتش برای همه ما معلوم است چه چیزی برای ارائه دارد.

آيت الله علما در آستانه سالگرد شهادت سردار دل‌ها، گفت: هیچ فردی در دنیا تشیع جنازه‌ای به باشکوهی سردار سلیمانی نداشته و مقام معظم رهبری در نماز بر پیکر این بزرگوار بارها ل«َا نَعْلَمُ مِنْهُ إِلَّا خَیْرًا» را تکرار می‌کند ، این انقلاب حاصل حرکت افرادی چون سردار سلیمانی‌ها است و باید حفظ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها