استاندار خراسان رضوی:

جهاد مدافعان سلامت، تداوم ایثار رزمندگان دفاع مقدس است

محمدصادق معتمدیان در پیام خود به مناسبت روز پرستار آورده است: جهاد و از خود گذشتگی مدافعان سلامت که یادآور خاطره حضور پرستاران در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و کمک‌رسانی به رزمندگان دفاع مقدس است، همچون مدال زرینی بر سینه جامعه پرستاری در تاریخ این مرز و بوم خواهد ماند.
کد خبر: ۴۳۲۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ - 19December 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «محمدصادق معتمدیان» استاندار خراسان رضوی با صدور پیامی میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س)، پیام‌آور قیام خونین کربلا و حماسه عاشورای حسینی (ع)، اسوه صبر و بردباری و روز پرستار را به پرستاران گرانقدر و مدافع سلامت استان خراسان رضوی که این روزها در خط مقدم نبرد با ویروس کرونا با تعهد و تلاشی ایثارگرانه در راستای بهبود حال بیماران مبتلا به کووید-19 تلاش می‌کنند، تبریک می‌گویم.

باید گفت حرفه گرانمایه و پرزحمت پرستاری، تفسیر زیبای فداکاری، صبوری و نوع دوستی است.

پرستاران همپای جامعه فرهیخته پزشکی، در سخت‌ترین لحظات زندگی بر بالین بیماران حاضر شده و نعمت سلامتی و حیات دوباره را به آنان هدیه می‌دهند.

بی‌شک هنر پرستاری نه یک تخصص و نه یک شغل، بلکه موهبتی ارزشمند از سوی پروردگار است که در روح مردان و زنان شایسته به ودیعه گذاشته شده است.

پرستاران این روزها در صف مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا بر اساس وظیفه انسانی خود تنها به نجات جان مردم فکر می‌کنند و می‌کوشند تا درد و رنجی از تن رنجور بیماران کم کنند و نعمت سلامتی را به آنان بازگردانند.

بی‌شک این جهاد و از خود گذشتگی مدافعان سلامت که یادآور خاطره حضور پرستاران در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و کمک‌رسانی به رزمندگان دفاع مقدس است، همچون مدال زرینی بر سینه جامعه پرستاری در تاریخ این مرز و بوم خواهد ماند.

اینجانب ضمن تبریک مجدد میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب (س) و روز پرستار به محضر تمامی پرستاران پرتلاش، بدینوسیله مراتب تقدیر و قدردانی خود را از زحمات و مجاهدت‌های ارزنده این قشر شریف ابراز داشته و توفیق روزافزون همه پرستاران زحمتکش را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

به امید آنکه با یاری خداوند متعال و تلاش شما عزیزان به زودی شاهد قطع زنجیره انتقال کرونا در استان خراسان رضوی و کشورمان باشیم.

محمدصادق معتمدیان
استاندار خراسان رضوی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار