مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر تاکید کرد؛

ضرورت جذب نوقلمان و افراد جدید به حوزه دفاع مقدس

سرهنگ پاسدار علیرضا غریبی با بیان اینکه باید نوقلم ها و افراد جدید را به حوزه دفاع مقدس جذب کنیم گفت: چشم انداز پنج ساله هیئت اندیشه ورز تدوین و تالیف دفاع مقدس را باید هر چه سریعتر آماده و عملی کنیم.
کد خبر: ۴۳۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳ - 19December 2020

نوقلمان و افراد جدید را باید به حوزه دفاع مقدس جذب کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر، در جلسه هیئت اندیشه ورز تدوین و تألیف آثار دفاع مقدس بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: دسته بندی و شناسایی نویسندگان دفاع مقدس بسیار با اهمیت است.

وی با بیان اینکه ما باید چهار گروه خاص را مورد توجه بسیار قرار دهیم گفت: خانواده شهدا، پدر و مادر شهدا، آزادگان و مورد چهارم فرماندهان دفاع مقدس هستند.

غریبی این چهار گروه را مهم دانست و افزود: باید این چهار گروه را بسیار مورد توجه قرار دهیم و مصاحبه آنها انجام شود با محدودیت زمانی که داریم باید مورد توجه قرار دهیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با تاکید بر اینکه باید بانک اطلاعاتی سوژه هایمان را کامل کنیم خاطرنشان کرد: بانک اطلاعاتی نویسندگان خود را کامل کنیم و با توجه به نوع قلم آنها به تفکیک که هر کدام از این نویسندگان در حوزه خاطره تاریخ شفاهی رمان داستان کودک و نوجوان و یا شعر می توانند قلم بزنند آنها را بررسی کنیم و مورد تفکیک قرار دهیم.

وی بر برگزاری جلسات اندیشه ورز تاکید کرد و اظهار داشت: انجمن های مرتبط در جلسات دعوت و یک بار در سال به صورت مشترک جشنواره‌های شعر و یوسف را در این استان برگزار می کنند.

غریبی با اشاره به اینکه باید نوقلم‎ها و افراد جدید را به حوزه دفاع مقدس جذب کنیم گفت: چشم انداز پنج ساله هیئت اندیشه ورز تدوین و تالیف دفاع مقدس را باید هر چه سریعتر آماده و عملی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها