دیدار مدیرکل بنیاد شهید قم با خانواده شهیدان «روحانی»

حجت الاسلام حسن هنرمند با خانواده معظم روحانیون شهید سید محسن و سید محمدمهدی روحانی دیدار کرد.
کد خبر: ۴۳۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲ - 19December 2020

دیدار مدیرکل بنیاد شهید قم با خانواده شهیدان «روحانی»به گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام «حسن هنرمند» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با حضور در منزل شهیدان حجج اسلام سید محسن و سید محمدمهدی روحانی از مقام والای شهدای و صبر و استقامت خانواده معظم آنان تقدیر کرد.

شهید سید محسن روحانی قبل از انقلاب، با همکاری دوستانش اعلامیه‌ها و نوار‌های مهم و حساس ضد رژیم را نقل و انتقال می‌داد و با مطالعات دقیق و عمیق روزنامه‌ها و مجلات و کتب معتبر و ارائه نقد و نظر پیرامون مسائل روز، نشان می‌داد که به رشد سیاسی بالایی دست یافته است.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به منظور مقابله با توطئه‌های ضد انقلاب، به کردستان، ترکمن صحرا و خرمشهر رفت و با توطئه‌های خائنانه حزب خلق مسلمان و لیبرال‌ها به شدت به مبارزه پرداخت.

این شهید عزیز از اوایل جنگ تحمیلی به جبهه‌ها شتافت پس از مدتی فعالیت و تلاش و نشان دادن لیاقت و شایستگی، مسئولیت عقیدتی سیاسی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب (ع) به وی پیشنهاد شد و در این راه نیز مجاهدت نمود.

سرانجام در تاریخ دهم اردیبهشت ۱۳۶۵ هنگامی که برای دیدار با رزمندگان اسلام به خط مقدم نبرد می‌رفت در جزیره مجنون به شهادت رسید.

پیش از سید محسن، برادرش سید محمد مهدی در آبان سال ۶۲ در پنجوین به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار