فرمانده مرزبانی ناجا:

مرزداران با ایثارگری و اقتدار در برابر سوداگران مرگ ایستاده‌اند

سردار گودرزی گفت: مرزداران با روحیه ایثارگری و شهامت در برابر سوداگران مرگ و قاچاقچیان، با اقتدار ایستاده‌اند.
کد خبر: ۴۳۲۴۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸ - 20December 2020

مرزداران با روحیه ایثارگری و شهامت در برابر سوداگران مرگ و قاچاقچیان با اقتدار ایستاده‌اندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی ناجا در مراسم دانش‌آموختگی دوره دوازدهم درجه‌داری مرکز آموزش علوم و فنون مرزبانی ثامن‌الائمه (ع) اظهار داشت: این دوره مرکز مزیّن به نام شهید عزیز، سردار رشید اسلام «حاج قاسم سلیمانی» از افتخارات کشور ایران اسلامی است.

وی با اشاره به مزیّن شدن تعدادی از پاسگاه‌های مرزی به نام شهید «حاج قاسم سلیمانی» افزود: باید بر خود ببالیم که رهرو شهیدان والامقامی همچون حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای عزیز هستیم.

فرمانده مرزبانی ناجا ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) تصریح کرد: در سالروز ولادت این بانوی بزرگوار اسوه صبر و استقامت، از زحمات و تلاش همه همرزمانم (کادر پزشکی مرزبانی) و کسانی که در این شرایط سخت شیوع کرونا در بهداشت و ارتقای سلامت کارکنان نقش تاثیرگذاری داشتند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا وجود نظم و انضباط، تقویت قوای جسمانی، نشاط، شادابی و روحیه ولایی و انقلابی برای یک مرزبان را ضروری دانست و گفت: نقش مراکز آموزشی در تقویت دین باوری و مهارت افزایی در اجرای ماموریت‌ها بسیار تاثیرگذار است و ماحصل آموزش صحیح امنیت پایدار در کشور است.

سردار گودرزی اساس کار نیروی انتظامی را نظم و انضباط خواند و افزود: مرزبانان در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر هستند و در مقابل دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند و با درک درست از ماموریت‌های خطیر در مرز‌های ایران اسلامی ایفای نقش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به کشفیات و عملکرد مثبت مرزبانان در پاسداری از مرز‌های ایران اسلامی در سال جاری خاطرنشان کرد: مرزداران با روحیه ایثارگری و شهامت در برابر سوداگران مرگ و قاچاقچیان با اقتدار ایستاده‌اند و خدمات رزمندگان مجاهد مرزبانی در مرز‌های ایران اسلامی حاصل آموزش و مهارت‌های صحیح فرماندهان و مسئولان است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار