تجدید میثاق دوچرخه‌سواران بسیجی مازندران با آرمان‌های شهدا

۱۸دوچرخه‌سوار بسیجی مازندرانی که عازم کرمان هستند با لباس‌های منقش به عکس سردار دلها ضمن ادای احترام به مزار شهید گمنام آرمیده در سپاه کربلا با قرائت میثاق‌نامه با آرمان‌های امام و سردار شهید «سلیمانی» عهد و پیمان بستند.
کد خبر: ۴۳۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷ - 20December 2020

تجدید میثاق دوچرخه‌سواران بسیجی مازندران با آرمان‌های شهدابه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «کاظم غفارپور» مسئول مرکز تربیت‌بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا مازندران در حاشیه آئین اعزام دوچرخه سواران بسیجی استان به استان کرمان و مزار مطهر و میعادگاه عاشقان و آزادمردان عالم سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار دل‌ها شهید حاج «قاسم سلیمانی» که از کنار مزار شهید گمنام ستاد سپاه کربلا صورت گرفت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با برگزاری پیش کنگره اولین سالگرد سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم شمال کشور اعزام دوچرخه‌سوران از دیار علویان به مقصد دیار سردار دل‌ها کلید خورد.

وی با بیان اینکه این برنامه با حضور جانشین سپاه کربلا مازندران سرهنگ محمد رضایی، سرهنگ قلی‌پور ریاست سازمان ورزش بسیج کشور و دکتر ییلاقی معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران و جمعی از مسئولان ورزشی و شهرستانی برگزار شد، افزود: ۱۸ دوچرخه سوار بسیجی مازندران با البسه منقش به چهره سردار سلیمانی در این برنامه گرد هم آمدند و ضمن اهدای گل بر سر مزار شهید خوشنام آرمیده در سپاه کربلا با قرائت میثاق‌نامه با آرمان‌های امام و سردار سلیمانی عهد و پیمان مجدد بستند.

در این مراسم سرهنگ محمد رضایی جانشین سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه امنیت منطقه بخش اعظمی از ِآن مرهون شهدا به خصوص شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم هستیم، گفت: از برنامه ارزشمند دوچرخه سواران پیش کنگره اولین سالگرد سپهبد شهید قاسم سلیمانی و مجموعه تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه و داره کل ورزش و جوانان تقدیر به عمل آورد.

در این برنامه سرهنگ قلی‌پور با بیان اینکه ظرفیت بسیج در تمامی عرصه‌ها باید به پاسداشت خون شهدا و به خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی بسیج شود تا جامعه بسیج ورزش کشور بتوانند ادای دین خود را نسبت به زحمات شهدا دهند.

قلی‌پور گفت: ان‌شالله حمایت‌ها و پشتیبانی‌های همه جانبه استان‌ها و ادارات ورزش و تربیت بدنی برای پشتیبانی از این تور و کاروان ادامه خواهد یافت تا این عزیزان در سلامت به مزار شهید سلیمانی برسند.

ییلاقی نماینده امور فرهنگ اداره ورزش و جوانان استان مازندران نیز از همه تلاش‌ها و کوشش‌هایی که توسط ورزشکاران بسیجی و دوچرخه سواران در اجرای این برنامه انجام شد، تقدیر کرد.

خاطرنشان می‌شود؛ کمیته ورزش و جوانان ستاد پیش کنگره اولین سالگرد سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» و شهدای مدافع حرم شمال کشور با اولین برنامه خود با عنوان تور دوچرخه سواری رهروان علمدار بود، رسما امروز برنامه خود را رقم زد.

در پایان برنامه‌های متعددی از جمله هدف زنی در رشته هوایی پاراگلایدر و مسابقات پایگاه‌های مقاومت در سطح استان با پویش اهدای خون و کمک مومنانه از جمله برنامه‌های شاخص کمیته ورزش و جوانان در ایام شهادت اولین سالگرد سپهبد شهید قاسم سلیمانی از تاریخ ۲۷ آذر ماه ۹۹ تا ۱۳ دی ماه خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار