مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

ولایتمداری رکن اصلی مکتب شهید سلیمانی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل گفت: مکتب شهید قاسم سلیمانی مکتبی عاشورایی است که رکن اصلی آن ولایتمداری است.
کد خبر: ۴۳۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴ - 21December 2020

ولایت مداری رکن اصلی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است

«علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اردبیل در خصوص فرارسیدن سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی به جهت اخلاص در نیت و عمل و فروتنی و عرفان مجاهدانه خود، در قلب‌های مردم مظلوم و ستمدیده کشورهای منطقه و جهان جای داشت و شهادتش باعث شد محبوبیتش جاودانه شود.

واحد افزود: حیات حاج قاسم بعد شهادتش وارد مرحله جدید و گسترده‌تری شد و توجه دلهای غفلت زده را نیز به خود جلب کرده ماهیت تروریستی شیطان بزرگ و هم‌دستان جهانی و منطقه‌ای اش را بیش از گذشته آشکار ساخت و باعث رسوایی بی‌‌نظیر استکبار در جهان شد.

این مسئول بیان داشت: مرور زندگینامه پر افتخار شهید سلیمانی این حقیقت را آشکار می کند که اندیشه و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی مکتبی عاشورایی است که رکن اصلی آن ولایت‌مداری است.

واحد تأکید کرد: وقتی شهیدی مثل حاج قاسم سلیمانی در اوج عرفان و بصیرت و مجاهدت خالصانه،  قاطعانه و با اطمینان قلبی ولایت مداری و اطاعت از ولی فقیه زمان را از شئون عاقبت بخیری می‌داند، برای دیگران حجت تمام می شود و اگر می‌خواهیم پیروان خوبی برای حاج قاسم و دیگر شهدا باشیم باید در مکتب شهید سلیمانی درس ولایت‌‌مداری را بهتر از گذشته و حاج قاسم وار یادگرفته بیش از گذشته پیرو فرامین رهبری باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار