نماینده ولی فقیه در مازندران:

دشمنان از بصیرت ملت ناراحت و خشمگین هستند

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» با عنوان اینکه مردم ما بابصیرت هستند و در میدان‌های گوناگون برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی حضور پیدا و حماسه آفرینی می‌کنند، گفت: این مسئله دشمنان را ناراحت و خشمگین کرده است.
کد خبر: ۴۳۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲ - 20December 2020

دشمنان از بصیرت ملت ناراحت و خشمگین هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران پیش ازظهر امروز در مراسم تکریم از مدافعان سلامت با تقدیر از زحمات پرستاران و کادر درمانی همچنین از همراهی مردم و اصناف در رعایت پروتکل‌های بهداشتی تقدیر کرد و اظهار داشت: پرستاران و کادر درمانی در جبهه مقدس مقابله با بیماری کووید ۱۹ نقش آفرینی کردند.

وی با تقدیر از دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های علوم پزشکی افزود: امیدواریم با تعامل و همدلی هرچه سریع‌تر از این وضعیت خارج شویم.

محمدی لائینی با اشاره به جهاد مردم ایران در حوزه‌های گوناگون و گرامیداشت روز وحدت و دانشگاه اظهار داشت: سیاست‌های استکباری برای ایجاد تفرقه و چنددستگی تلاش می‌کنند و باید انسجام اجتماعی را حفظ کنیم زیرا برای حفظ این سرمایه اجتماعی شهدای والامقامی همچون شهید مفتح تقدیم نظام مقدس اسلامی شده است.

امام جمعه ساری با عنوان اینکه مردم ما بابصیرت هستند و در میدان‌های گوناگون برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی حضور پیدا و حماسه آفرینی می‌کنند، ادامه داد: این مسئله دشمنان را ناراحت و خشمگین کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران به ارائه بسته‌هایی برای تکریم از پرستاران و مدافعان سلامت اشاره کرد و افزود: در تهیه این بسته‌ها دستگاه‌های مختلفی از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل، فرهنگ و ارشاد، صدا و سیما و... همکاری کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها