استاندار اردبیل تأکید کرد؛

استفاده از ظرفیت پژوهشی بسیج در حوزه‌های تولید و مدیریت

استاندار اردبیل گفت: ترویج هر چه بیشتر فرهنگ بسیج و استفاده از ظرفیت آن در حوزه پژوهش به رفع بسیاری از مشکلات جامعه در تولید و مدیریت کمک می‌کند.
کد خبر: ۴۳۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳ - 20December 2020

استفاده از ظرفیت پژوهشی بسیج در حوزه‌های تولید و مدیریت

به گزارش  دفاع‌پرس در اردبیل، «اکبر بهنامجو» استاندار اردبیل امروز در نشست صمیمی با مبتکران و نخبگان علمی بسیج در محل سالن شهید رجایی استانداری اردبیل اظهار داشت: در این شرایط که سراسر کشور درگیر جنگ اقتصادی و تحریم و از سوی دیگر جنگ سلامت است باید از ظرفیت پژوهشی بسیج در حوزه‌های کار، تولید و مدیریت بیش از پیش بهره برد و ترویج هرچه بیشتر فرهنگ بسیج و استفاده از ظرفیت آن در حوزه پژوهش به رفع بسیاری از مشکلات جامعه در تولید و مدیریت کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه همراهی و تعامل مطلوبی در استان اردبیل بین مراکز دانشگاهی و علمی با بسیج و سپاه این استان وجود دارد، عنوان کرد: فعالیت‌های مفیدی در این ارتباط انجام شده که اجرای طرح سردار شهید سلیمانی به منظور مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا ازجمله آنهاست.

استاندار اردبیل بیان داشت: باوجود تنگنا و مشکلات، استان اردبیل طی چند سال اخیر در ارتباط با دستیابی به انواع پیشرفت‌های علمی و فناورانه حرکت رو به جلو داشته است.

وی دانشمندان و نخبگان را متحول کننده جامعه در زمینه‌های مختلف دانست و افزود: به همین علت نظام سلطه‌گر و بدخواهان این مرز و بوم برای ضربه زدن به ایران بطور مرتب این افراد را در تیررس اهداف نامیمون خود قرار می‌دهند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز با بیان اینکه همه توان و ظرفیت موثر بسیج در زمینه مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی به خدمت گرفته شده است عنوان کرد: دشمنان و بدخواهان این مرز و بوم با تمام توان و با توسل به شیوه‌های مختلف برای رسیدن به اهداف پلیدشان در عرصه جنگ نرم علیه کشورمان حرکات گسترده‌ای را آغاز کرده و قصد دارند جامعه ایران را بی آبرو کرده و از درون متلاشی کنند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلیل بابازاده قانع» با بیان اینکه هر گامی که جوانان ایرانی در مسیر پیشرفت‌های علمی بر می‌دارند باعث مایوسی دشمنان و خنثی شدن توطئه‌ها می شود گفت: بسیج برای کمک به نهادهای دولتی استان اردبیل به عنوان یک بازوی کمکی گام به پیش گذاشته است.

وی متذکر شد: سازمان بسیج علمی، فن آوری و پژوهش اردبیل با تمام توان خود در کنار سایر ارگان‌ها و مراکز علمی و دانشگاهی این استان برای دستیابی بیش از پیش جوانان منطقه به موفقیت‌های علمی فعالیت می‌کند.

در این نشست، تعدادی از جوانان و افراد نخبه بسیجی طرح‌ها، ایده ها و مشکلات خود را بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار