فرمانده سپاه اردبیل:

هر قدم نخبگان و بسیجیان یأس و ناامیدی را در دل دشمنان می‌کارد

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: هر قدمی که جوانان و نخبگان ایران اسلامی برمی‌دارند یأس و ناامیدی را برای دشمنان به همراه دارد و در این زمینه نقش بسیج بسیار حائز اهمیت است.
کد خبر: ۴۳۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ - 20December 2020

هر قدم نخبگان و بسیجیان یأس و ناامیدی را در دل دشمنان می‌کارد

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلیل بابازاده قانع» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل امروز در نشست با مخترعان و نخبگان بسیجی استان در سالن شهید رجایی استانداری گفت: هر قدمی که نخبگان و جوانان ایران اسلامی بر می دارند یأس و نا امیدی را برای دشمنان به همراه دارد و در این زمینه نقش بسیج بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: بسیج در راستای مقابله با جنگ نرم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و همه توان خود را برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان به کار گرفته است.

این مسئول با اشاره به این که حرکات گسترده‌ای توسط دشمنان علیه نظام مقدس ایران اسلامی در حال پیاده‌سازی است عنوان کرد: دشمنان و استکبار جهانی لحظه‌ای از اقدامات شوم خود دست برنمی‌دارند و با آسیب رساندن به جامعه ایران اسلامی درصدد مضاعف سازی توطئه‌های خود هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: هر قدمی که جوانان و نخبگان ایران اسلامی برمی‌دارند یأس و ناامیدی را برای دشمنان به همراه دارد و در این زمینه نقش بسیج با کمک و حمایت‌های مسئولین می‌تواند به عنوان یک بازوی محکم در برابر دسیسه‌های دشمنان باشد.

بابازاده تأکید کرد: به‌ کارگیری تمام توان و تلاش برای دستیابی به پیشرفت و توسعه منطقه یک اولویت اساسی است و در این زمینه جوانان ما با استعداد و ظرفیت خود می‌توانند راهگشای مشکلات کشورمان باشند و در دلسردی دشمنان نقش اساسی ایفا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها