جانشین فرماندهی سپاه کربلا:

مجموعه سپاه و بسیج آماده، مجهز و مصمم برای کمک به مردم است

سرهنگ «حسین محمدرضایی» با بیان اینکه ظرفیت بسیج و سپاه متعلق به مردم است، گفت: این ظرفیت بزرگ امروز برای کمک به مردم و کاهش آلام آنها آماده، مجهز و مصمم است.
کد خبر: ۴۳۲۵۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷ - 20December 2020

مجموعه سپاه و بسیج آماده، مجهز و مصمم برای کمک به مردم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «حسین محمدرضایی» جانشین فرماندهی سپاه کربلا ظهر امروز در آئین نهضت کمک مومنامه بانوان بسیجی استان مازندران که در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدا و سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: پرستاران در میدان سخت مبارزه با ویروس منحوس کرونا عاشقانه و ایثارگرانه و مجاهدانه تلاش می‌کنند.

سرهنگ محمدرضایی با بیان اینکه کرونا در مملکت ما و در دنیا محدودیت‌های زیاد و شرایط سخت را برای همه ما ایجاد کرده است، گفت: کرونا نتوانست ما را متوقف کند علیرغم همه مشکلات و موانعی که داشتیم و برای ما درست کردند و تحریم دارویی و امکانات پزشکی برای ما بوجود آوردند، اما مردم متوقف نشدند و این بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه ما ملت بزرگی هستیم که هیچ تهدیدی و هیچ بحرانی در این ۴۲ سال نتوانست ما را متوقف کند، ادامه داد: ما بحران‌های زیادی و مشکلات بسیار بزرگی را دیدیم و پشت‌سر گذاشتیم؛ جنگ بحران بسیار بزرگی بود و آن‌ها قرار بود ما را متوقف کنند و انقلاب اسلامی را زمین گیر کنند و در نهایت انقلاب را از بین ببرند، اما نه تنها متوقف نشدیم، نه تنها آن چیزی که آن‌ها می‌خواستند در کشور ما اتفاق نیفتاد به واسطه جنگ و درگیری، بلکه ما توانستیم به فرمایش مقام معظم رهبری انقلاب خودمان را به کل دنیا در طول جنگ صادر کنیم.

سرهنگ محمدرضایی افزود: دشمن می‌خواست هیمنه انقلاب اسلامی را بشکند، اما به فرمایش امام «ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم» و این کار بسیار بزرگی بوده و ما از بزرگترین تهدید بزرگترین فرصت را برای کشور خودمان ایجاد کردیم و توانمندی‌های زیادی در دل بحران بزرگ جنگ برای خود ایجاد کردیم و بعد از جنگ هم به کرّار در حوادث و صحنه‌های مختلف ما بزرگی و عظمت مردم کشورمان را دیدیم.

وی با بیان اینکه کرونا خیلی کوچکتر از آن است که بخواهد مردم کشور ما را متوقف کند، گفت: کرونا دو وجه دارد یک وجهش مشکلاتی است که ایجاد کرده و باید بپذیریم که سبک زندگی تغییر کرده است و وجه دیگر آن صفا، همدلی، مشارکت، حس انسان دوستی و نوعدوستی در جامعه ما مجددا به واسطه وجود این بیماری منحوس خودنمایی کرد که هیچ کجای دنیا آن را نداریم و هیچ ملتی در این زمینه با ملت ما قابل مقایسه نیست و این بیماری با خود صفا، همدلی، مردم یاری و مردم نوازی را برای کشور ما به ارمغان آورده است.

جانشین فرماندهی سپاه کربلا از نهاد‌ها و سازمان‌ها و خیرینی که در این امر خداپسندانه مشارکت داشتند قدردانی کرد و متذکر شد: این امر برگرفته از سیره شهدا و بالاخص شهید سلیمانی است که مقام معظم رهبری در بیانات‌شان به انسان دوستی این شهید اشاره داشتند و همین حسن انسان دوستی او را به عراق، لبنان، سوریه و فلسطین کشاند و همچنین در سیل استان خوزستان نیز حضور پیدا کرد و ما باید همانند شهدا رفتار کنیم و راهش این است که باید حس نوع‌دوستی را در جامعه پرورش دهیم، زیرا جامعه ما به واسطه این صفت زنده است و مردم دنیا از مردم ما یک مردم بزرگ یاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسلمانی ما ایجاب می‌کند که به داد هموطنان خود برسیم، کمک به هم‌نوع را یکی ازمولفه‌های انقلابی‌گری دانست و گفت: امروز مردم به این شکل تهدید می‌شوند و ما باید کمک کنیم که مردم با مشکل مواجه نشوند.

این مسئول با بیان اینکه امروز باید هنر شاد کردن دیگران را داشته باشیم، تصریح کرد: جماعتی که دل مردم را شاد می‌کنند پاداش خداوندی دارند و امروز دشمن اراده کرده تا مردم را به زمین بزند و مشکلات را روز به روز و لحظه به لحظه بیشتر کند که به خواسته شوم خود برسد و ما باید در این عرصه برای کاهش درد، رنج و آلام مردم تلاش کنیم و از آن‌ها مراقبت کنیم.

وی با بیان اینکه مشکلات مردم ناشی از سوء مدیریت‌ها و سوءتدبیر است و تحریم هم تأثیر دارد، گفت: مجموعه سپاه و بسیج امروز برای کاهش آلام مردم در کنارشان هستند و این ظرفیت متعلق به مردم و کشور است و باید برای خدمت مردم بکار گرفته شود همچنانکه در سیل و زلزله و جنگ اثبات شده است و این ظرفیت آماده، مجهز و مصمم است برای کمک به مردم.

سرهنگ محمدرضایی با عنوان اینکه تا وقتی این تهدید و تهدیدات دیگر است مجموعه سپاه و بسیج در کنار مردم است، افزود: امروز در استان مازندران از سوی بسیج جامعه زنان به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) ۱۵ هزار بسته کمک مومنانه به ارزش بالغ بر ۳ میلیارد تومان به مردم اهداء شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها