پیام تسلیت رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پی عروج سردار «ابوحمزه»

سردار سرتیپ سلیمانی در پیامی عروج فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۳۲۵۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ - 20December 2020

پیام تسلیت رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پی عروج «سردار ابوحمزه»به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین عروج سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامعلی ابوحمزه» مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ

خانواده محترم و معزز سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه

سلام علیکم بما صبرتم

سلام و درود خدا بر مردان بزرگی که مخلص و بی ادعا در امتداد خط کربلا و در رکاب ولایت با ایثار پاره تن خویش، حماسه و ایثار را رقم زدند تا عزت و استقلال نظام مقدس برآمده از خون شهیدان آسیب‌ناپذیر باقی بماند.

دیگربار شاهد عروج و پرواز مهاجری دیگر از تبار مجاهدان فی سبیل‌الله و درس آموزان مکتب سید و سالار شهیدان حسین‌بن‌علی (علیه‌السلام) و علمدار رشیدش ابوالفضل العباس (علیه‌السلام) هستیم که پس از سالیانی تحمل رنج و سختی ناشی از جراحات وارده دوران دفاع مقدس، نهایت قفس تن بشکست و به ملکوت اعلی پر کشید و در جوار افلاکیان سکنی گزید.

اینجانب عروج آن دلیرمرد عاشورایی و جانباز سرافراز سپاه اسلام سرتیپ دوم پاسدار بردار غلامعلی ابوحمزه را به خانواده صبور و بازماندگان ارجمند تسلیت عرض می‌نمایم. علو درجات معنوی و روحانی و مغفرت و غفران الهی برای آن فقید سعید و بقای عمر توأم با صحت و سلامتی برای شما بازماندگان شریف از خداوند متعال مسئلت دارم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها