امام‌ جمعه پلدختر:

دهه بصیرت فرصتی مناسب برای بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی است

حجت‌الاسلام «سید محسن موسوی» با اشاره به اینکه بصیرت شاهراه موفقیت و پیشرفت است، گفت: دهه بصیرت فرصت مناسبی برای استکبارستیزی و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۴۳۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹ - 20December 2020

دهه بصیرت فرصتی مناسب برای بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید محسن موسوی» امام جمعه پلدختر امروز در جلسه هماهنگی گرامیداشت دهه بصیرت و سالروز شهادت «قاسم سلیمانی» که در پلدختر برگزار شد با اشاره به اینکه بصیرت شاهراه موفقیت و پیشرفت است، اظهار داشت: دهه بصیرت فرصت مناسبی برای دشمن شناسی، استکبارستیزی و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به گلایه‌های مردم نسبت به گرانی‌های بازار افزود: برخی‌ها غیرقانونی اقدام به گران‌فروشی در مشاغل و خدمات می‌کنند که قابل‌پذیرش نیست و باید در این راستا برخورد قانونی و نظارتی جدی صورت گیرد.

سرهنگ «منصور کریمی فرد» فرمانده سپاه ناحیه پلدختر در این جلسه با اشاره به اینکه باید برنامه‌های دهه بصیرت و گرامیداشت سردار دل‌ها پررنگ برگزار شود اظهار داشت: امروز دشمنان نظام به دنبال کم‌رنگ کردن ارزش‌های انقلابی هستند.

وی افزود: برگزاری نشست‌های بصیرتی، مسابقات فرهنگی هنری، کمک به زندانیان و برنامه گرامیداشت حاج قاسم در فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ازجمله برنامه‌های دهه بصیرت به شمار می‌روند.

این مسئول با قدردانی از همکاری ادارات و خیرین در اجرای رزمایش فرهنگی بازسازی عملیات والفجر ۹ عنوان کرد: طی برنامه‌ای از دست‌اندرکاران، بسیجیان و خیرین تجلیل می‌شود.

«حسن رضاییان» فرماندار پلدختر با اشاره به اینکه مسئولان ذی‌ربط در راستای مقابله با تخلفات بازار برخورد قاطع داشته باشند گفت: قانون ابزار موردنیاز در اختیار متولیان نظارتی گذاشته و نباید برخی‌ها با سوءاستفاده از کم‌توجهی‌ها، خودسرانه اقدام به گران‌فروشی یا کم‌فروشی کنند.

«جهانگیر اکبری» مسئول اداره صمت پلدختر در این جلسه عنوان کرد: در برخورد با متخلفین بازار هیچ اغماضی نداریم و نباید در این راستا کلی‌گویی شود و شهروندان از طریق تلفن گویای ۱۲۴ اقدام به شکایت در راستای مشکلات بازار کنند تا کارشناسان و بازرسان ما با حضور میدانی با متخلفین برخورد کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار