فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

مردم سالاری دینی انقلاب اسلامی را به عنوان یک پدیده در جهان مطرح کرده است

سردار مرتضی کشکولی گفت: منحصر به فرد بودن انقلاب اسلامی ایران از این جهت است که در جهان اولین بار است حکومتی ایجاد شود که بخواهد حق مطلق خداوند و مردم را استیفاء و مردم سالاری دینی ایجاد کند که همین امر انقلاب اسلامی را به عنوان یک پدیده در جهان مطرح کرده است.
کد خبر: ۴۳۲۵۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶ - 20December 2020

مردم سالاری دینی انقلاب اسلامی را به عنوان یک پدیده در جهان مطرح کرده است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) امروز در چهارمین رزمایش احسان و همدلی که توسط  ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری رزمایش‌های مومنانه اتفاق تصادفی نیست که با آمدن کرونا به اقتضا این تهدید، بسته‌های حمایتی را تهیه و در اختیار مردم بگذاریم بلکه انقلاب اسلامی یک انقلابی است که در پیدایش، ماهیت و رمز پایداری انقلابی  بی‌بدیل  و منحصر به فرد است.

وی افزود: منحصر به فرد بودن انقلاب اسلامی ایران از این جهت است که در جهان اولین بار است حکومتی ایجاد شود که بخواهد حق مطلق خداوند و مردم را استیفاء و مردم سالاری دینی ایجاد کند که همین امر انقلاب اسلامی را به عنوان یک پدیده در جهان مطرح کرده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: در انقلاب اسلامی مشارکت جویی و شناسایی ظرفیت‌های مردم در عرصه‌های دفاعی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و همچنین حمایت و تکریم  از مردم به زیبایی طراحی شده و هر کجا که نیاز باشد نظام از مردم حمایت کند شرعا و قانونا وظیفه‌اش را انجام می‌دهد، چراکه مردم ولی نعمت مسئولان هستند و در مقابل هر کجا نیاز به حضور مردم باشد از جمله مشارکت‌های سیاسی، امنیت و بحران‌های طبیعی و همچنین حمایت از دستگاه‌های حمایتی مردم همیشه پای کار هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ظرفیت مردمی را آزاد کرده است بیان کرد: اکنون سلاح استراتژیک انقلاب اسلامی مردم هستند، مردم صاحبان  اصلی حکومت هستند و خودشان به انقلاب اسلامی رای دادند و در ماهیت هم مردم تعیین می‌کنند چه کسی دولت شود و چه کسانی در مجلس و شورای شهر وکیل آنها شوند.

سردار کشکولی گفت: بسیار خوشحال هستیم که بین مردم و حاکمیت پیوستگی وجود دارد  که  همین امر علی‌رغم جو سازی‌های وسیع و فشارهای سخت امنیتی، اقتصادی، دفاعی، سیاسی از طرف دشمنان سبب ماندگاری  نظام جمهوری اسلامی شده است.

وی تصریح کرد: علی‌رغم مشکلات گرانی، سوء مدیریت‌ها و بد اخلاقی‌های ما  مسئولان که بعضا نسبت به مردم ناشکر هستیم، متاسفانه هنوز لایه‌هایی از رسوب ارباب و رعیتی در ذهن برخی مسئولان مانده  است نظام جمهوری اسلامی در یک آرامش روحی و روانی در حال پشت سر گذاشتن سختی‌ها و زمینه سازی ظهور است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطر نشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا پایان ماه صفر 112 هزار بسته معیشتی توسط سپاه استان بین نیازمندان توزیع شده که کلیه این بسته‌ها توسط مردم و خیران تهیه شده است و همچنین جهت اجرای طرح  شهید حاج قاسم سلیمانی حدود 3 هزار و 700 بسیجی  جهت مقابله با کرونا  با دانشگاه علوم پزشکی همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار