رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تأکید کرد؛

حضور فعال پلیس بین‌الملل ناجا در عرصه‌های بین‌المللی

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: پلیس بین‌الملل به‌عنوان یک پلیس تخصصی می‌بایست در تمامی عرصه‌های بین‌المللی حضوری فعال داشته باشد و به‌عنوان نماینده پلیس جمهوری اسلامی ایران نقش موثری ایفا کند.
کد خبر: ۴۳۲۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ - 21December 2020

حضور فعال و تاثیرگذار پلیس بین‌الملل ناجا در عرصه‌های بین‌المللیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سیدعلیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در دیدار با سردار «هادی شیرزاد» رئیس پلیس بین‌الملل ناجا ضمن تبریک سالروز ولادت اسوه صبر و مقاومت حضرت زینب (س) اظهار داشت: زندگی اجتماعی امروز بشر، بدون حضور پلیس زندگی آرام و آسوده‌ای نیست.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم توجه کارکنان به توصیه حضرت علی (ع) در راستای نظم و تقوی الهی عنوان کرد: از سویی صیانت از کارکنان و استحکام درونی نیروی انتظامی از ضروریات است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا همچنین در خصوص اهمیت انس با قرآن تصریح کرد: همنشینی با قرآن، افراد جامعه را از هرگونه خطا و آلودگی مصون می‌کند و زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.

حجت‌الاسلام ادیانی خاطرنشان کرد: پلیس بین الملل به عنوان یک پلیس تخصصی می‌بایست در تمامی عرصه‌های بین‌المللی حضوری فعال داشته باشد و به عنوان نماینده پلیس جمهوری اسلامی ایران نقش موثری ایفا کند.

در ادامه این دیدار، سردار «هادی شیرزاد» رئیس پلیس بین الملل ناجا به معرفی ساختار و ارکان سازمان اینترپل پرداخت و ماموریت‌های این پلیس تخصصی را در حوزه‌های بین‌المللی و دیپلماسی تشریح کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام «شهیدی» رئیس عقیدتی سیاسی ستاد ناجا نیز حضور داشت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار