چهل‌سالگی سرو/ مجتهدزاده در مراسم تقدیر از پرستاران:

«ایثار پرستاران»، کشور را در شرایط تحریم و کرونا نجات داد

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: اگر زحمات و رشادت پرستاران نبود، نمی‌توانستیم در شرایط تحریمی با این بیماری کرونا مقابله کنیم.
کد خبر: ۴۳۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ - 21December 2020

«ایثار پرستاران»، کشور را در شرایط تحریم و کرونا نجات دادبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) در مراسم تجلیل از پرستاران و امدادگران دفاع مقدس و مدافع سلامت که امروز (دوشنبه) در سالن هویزه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: من خود یک پرستارم و درود می‌فرستم به همه پرستاران، از پرستاران دوران دفاع‌مقدس تا پرستاران امروز که مجاهدانه خدمت کرده و می‌کنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: نوع عشق و خدمتی که از سوی پرستاران ما در کشور ارائه می‌شود باعث شد تا رهبر معظم انقلاب اسلامی به آنان لقب فرشتگان رحمت را بدهد که نشان از بزرگی کار این عزیزان دارد.

مجتهدزاده با اشاره به مسوولیت خواهران شهدا گفت: خواهران شهید با ایثارگری و حضور در صحنه، پیام شهدا را به جهان رساندند و پیام‌رسانی کردند که باید قدردان این زحمات باشیم.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، پرستاران را سرمایه‌های اجتماعی کشور دانست و ابراز داشت: اگر زحمات و رشادت‌های پرستاران نبود نمی‌توانستیم در شرایط تحریمی با بیماری کرونا مقابله کنیم. این دلسوزی و ایثار عزیزان ماست که می‌تواند کشور را به پیش ببرد.

وی افزود: در فرایند تحقق تمدن نوین اسلامی نیاز به وحدت، همدلی، وفاق، ایثار، ازخودگذشتگی و نوع‌دوستی داریم و این به واسطه حضور پرستاران در شرایط سخت کرونایی ایجاد می‌شود.

مجتهدزاده در پایان گفت: باید این فرهنگ ازخودگذشتگی ترویج و توسعه پیدا کند لذا در مقابل دلاوری و رشادت‌های پرستاران و کادر درمان سر تعظیم فرود می‌آوریم. جوان امروز باید بداند چه گذشته پرشکوهی داشتیم و دشمن در حال برنامه‌ریزی برای ناتوان کردن کشور است لذا ما وظیفه داریم که موفقیت‌ها را برجسته و ارائه کنیم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار