فرمانده نیروی زمینی ارتش مطرح کرد؛

تقدیم ۸ شهید مدافع سلامت از سوی نزاجا

امیر حیدری گفت: نیروی زمینی ارتش در حوزه مبارزه با بیماری کرونا تاکنون هشت شهید مدافع سلامت تقدیم کشور کرده است.
کد خبر: ۴۳۲۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶ - 21December 2020

تقدیم ۸ شهید مدافع سلامت در حوزه مقابله با کرونابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در آیین تجلیل از پرستاران و کادر درمانی بیمارستان هاجر ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب (س) اظهار داشت: بیمارستان هاجر در حوزه پذیرش بیماران کرونایی، پیشتازترین و پیشگام‌ترین بیمارستان‌های کشور است.

وی با اشاره به تقدیم شهدای مدافع سلامت ارتش در حوزه کرونا افزود: ارتش در دوران دفاع مقدس ۴۸ هزار شهید تقدیم نظام کرد که ۴۶ هزار از این شهدای گرانقدر از نیروی زمینی ارتش است.

فرمانده نزاجا ادامه داد: نیروی زمینی ارتش در دفاع از حریم اهل بیت (ع) نیز هشت شهید تقدیم انقلاب کرده و در مقطع کنونی و در حوزه مبارزه با بیماری کرونا نیز تاکنون هشت شهید مدافع سلامت تقدیم کشور عزیزمان کرده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۲۸ بیمارستان نزاجا از اولین روز شیوع بیماری کرونا در خدمت بیماران کرونایی قرار داشته است، گفت: حدود پنج هزار بیمار کرونایی در ببمارستان‌های نزاجا بستری شده‌اند که این آمار بیانگر حضور موثر و همه‌جانبه کادر درمانی مجرب است که از اولین روز‌های شیوع کرونا در صحنه حاضر بودند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: هم‌اکنون بیمارستان‌های این نیرو از تجهیزات بسیار مطلوبی برخوردار است و در مقطع کنونی، توانمندی پذیرش حداکثری هم‌وطنان عزیز را داریم.

امیر حیدری در پایان با اشاره به ظرفیت کادر درمانی بیمارستان ها‌ی ارتش عنوان کرد: خدا را شاکریم که در حوزه کرونا کمترین مرگ و میر را در بیمارستان‌های نزاجا شاهد هستیم و این با ایستادگی پرستاران و کادر درمانی تمام بیمارستان‌های ارتش، میسر شده است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار