رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور مطرح کرد؛

اهتمام شورای فرهنگ عمومی کشور برای ارتقای توانمندی مددجویان

موالی‌زاده گفت: یکی از اسناد مهمی که در شورای فرهنگ عمومی کشور تصویب شد، برنامه ارتقای توانمندی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی است.
کد خبر: ۴۳۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱ - 21December 2020

عضویت ۱۰ هزار نفر در شورای فرهنگ عمومی کشور/ باید نگاه‌ها به مددجویان تغییر کندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «سید محمدرضا موالی‌زاده» رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور در نشست کارگروه ملی ارتقای فرهنگ توانمندسازی مددجویان کمیته امداد که عصر امروز (دوشنبه) در سالن فجر کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه شورای فرهنگ عمومی کشور متشکل از ۳۵ عضو است و اعضای حقیقی و حقوقی در آن شرکت دارند، اظهار داشت: در استان‌ها امامان جمعه به‌عنوان دبیر و استانداران و مسئولین ادارات به عنوان اعضا در آن فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: حدود ۱۰ هزار نفر عضو شورای فرهنگ عمومی کشور هستند و اگر از ظرفیت‌های این شورا به خوبی استفاده شود، می‌تواند در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی فعالیت کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان اینکه ۱۵ سرفصل و ۷۰ برنامه ذیل سرفصل‌ها در نظر گرفته شده است، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که ۲۰ سند تا پایان این دوره شورای فرهنگ عمومی، تصویب کنیم.

موالی‌زاده افزود: یکی از اسناد مهمی که در این دوره تصویب شد، برنامه ارتقای توانمندی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی است.

وی اضافه کرد: کمیته امداد و بهزیستی به دلیل جنس کاری که انجام می‌دهند، نسبت به دیگر دستگاه‌ها در اولویت هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان اینکه هدف ما توانمندسازی مددجویان و خروج آن‌ها از چرخه حمایت است، تأکید کرد: ما باید نگاه ترحم‌انگیزی را که به مددجویان وجود دارد، تغییر دهیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار