ابوحمزه؛ فرمانده روز‌های سخت

تقوا، اخلاص، عمل خالصانه و مدیریت سردار «ابوحمزه» به گونه‌ای بود که از وی به‌عنوان فرمانده روز‌های سخت و مرد بحران نام برده می‌شد.
کد خبر: ۴۳۲۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۶ - 22December 2020

فرمانده روز‌های سختبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامعلی ابوحمزه» فرمانده سابق سپاه استان کرمان پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جانبازی دوران دفاع مقدس، شامگاه ۲۹ آذرماه در سن ۶۱ سالگی در تهران دارفانی را وداع گفت و به همرزمان شهیدش پیوست. وی دارای سه فرزند بود که ۲ فرزند ایشان طلبه و دختر وی نیز پرستار هستند.

سردار ابوحمزه که متولد شهرستان گرمسار استان سمنان بود، فرماندهی سپاه‌های روح‌الله استان مرکزی، انصارالحسین (ع) همدان، فرماندهی بسیج استان کرمان و سِمت مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین را در کارنامه خود داشت.

وی از آغاز جنگ تحمیلی تا پایان آن در جبهه‌های نبرد نقش‌آفرینی داشت و حتی بار‌ها در عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس دچار جراحت‌های شدیدی شده بود؛ البته تقوا، اخلاص، عمل خالصانه و مدیریت وی به گونه‌ای بود که از او به‌عنوان فرمانده روز‌های سخت و مرد بحران نام برده می‌شد.

سردار ابوحمزه علاوه بر اینکه در توسعه فعالیت‌های بسیج و گروه‌های جهادی بسیار اثرگذار بود، نظرات کارشناسی و تخصصی بسیار خوبی هم در جلسات شورای تامین استان کرمان ارائه می‌کرد و حتی در محرومیت‌زدایی نقاط مختلف استان کرمان نیز همواره در صف اول میدان و فرمانده‌ای پای کار بود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها