وصیت‌نامه شهید «محسن فرین‌شاد»؛

حق خدا بالاتر است

شهید «محسن فرین‌شاد» در فرازی از وصیت‌نامه خود آورده است: من باید حقی که شما بر گردنم داشتید، ادا می‌کردم و اما مسئله جبهه پیش آمد، شما هم می‌دانید که حق خدا بالاتر از اینهاست. امیدوارم مرا ببخشید و از خداوند برایم طلب مغفرت نمائید.
کد خبر: ۴۳۲۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۱ - 03January 2021

وصیت‌نامه شهید «محسن فرین شاد»:به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، «محسن فرین‌شاد» پانزدهم مرداد ۱۳۴۵ در روستای باغ‌خواص از توابع شهرستان ورامين به دنيا آمد. پدرش ابوالفتح، كارگر كارخانه بود. وی تا دوم راهنمايی درس خواند و به عنوان پاسدار در جبهه حضور يافت و در چهارم اسفند ۱۳۶۲ در جزيره مجنون عراق بر اثر اصابت تركش به شهادت رسيد.

پیکر وی سرانجام پس از سالها مفقودالاثر بودن، در خرداد ۱۳۷۴ به میهن بازگشت و در گلزار شهدای باغ‌خواص به خاک سپرده شد.

وصیت‌نامه شهید
بسم الله الرحمن الرحیم

قل انما اعظکم بواحده ان تقومو الله مثنی و فرادی

بگو ای پیامبر شما را پند می‌دهد به اینکه قیام کنید برای خدا دو به دو یا تنهائی. (سوره سبا)

حمد و ستایش خداوند متعال را که به ما جان داد تا فدای اسلام کنیم، درود و سلام بر بت‌شکن زمان حضرت امام خمینی که با رهنمودهای پیامبرگونه‌اش ما را از خواب غفلت بیدار کرده تا بتوانیم توشه‌ای برای آخرت داشته باشیم. رحمت و مغفرت خداوند بر شهدا از صدر اسلام تا حال آنانی که با خون خود درخت اسلام را آبیاری نمودند.

سلام بر جانبازان انقلاب اسلامی و بر خانواده هایشان که به ما درس صبر و استقامت آموختند، این آخرین سلام من بود که خدمت شما عرض کردم و من از میان شما می‌روم و این مسئولیت خطیر و حفظ انقلاب اسلامی را بر دوش شما می‌گذارم امیدوارم که شما بتوانید با توکل به خدا آن را به پایان ببرید.

من می‌روم تا خونم را که در بدنی توام با ریا و عیب و غرور و نافرمانی خدا بوده و بر خاک کربلای اسلامی بریزم تا خداوند ستار کرمی نماید ان‌شاءالله آمرزیده از دنیا بروم، خانواده عزیزم زحمات و رنج‌های شما را فراموش نمی‌کنم من بایستی حقی که شما بر گردنم داشتید ادا می‌کردم و اما مسئله جبهه پیش آمد شما هم می‌دانید که حق خدا بالاتر از اینهاست امیدوارم مرا ببخشید و از خداوند برایم طلب مغفرت نمائید.

اما اصل وصیتم این است که ای مسلمانان پیرو خط امام که همان خط اصیل اسلام است باشید والا همگی گمراه خواهید شد،

ملت عزیز قدر امام و دولت خود را بدانید و ای قوای مسلح وحدت خود را حفظ کنید و با وحدت است که بر دشمنان غلبه پیدا می‌کنیم، ای ارتشیان و سپاهیان کمیته انقلاب اسلامی قدر برادران بسیج این جانبازان راه خدا را بدانید بحق که این‌ها پشتیبان انقلاب اسلامی هستند، خداوند سپاه اسلام را نصرت و سلامتی عنایت فرماید تا در مقابل دشمنان اسلام استوار و مقاوم باشند.

عزیزان نمی‌گویم گریه نکنید ولی گریه بخاطر مظلومیت امام حسین (ع) کنید، حسینی که سرش را بریدند و خیامش را به آتش کشیدند، خواهرش زینب سلام الله علیه و اهل بیت را به اسارت بردند و چه ها که نکردند.

گریه برای آن عزیزانی کنید که مفقود الاثر هستند یا جنازه هایشان پودر گشته یا در زیر رگبار مسلسل‌های کفار در کربلاهای جنوب و غرب کشور افتاده است.

از کلیه برادران و خواهران چه فامیل و چه غیر فامیل حلالیت ور طلبم و از همگی شما می خواهم که مرا ببخشید و از خداوند برایم طلب مغفرت نمائید.

و به خانواده های شهدا، اسراء، مفقودین و جانبازان و مجروحین صبر و استقامت در دنیا و اجر مزد عظیم در آخرت عنایت فرما، خداوند رزمندگان اسلام را سلامتی و نصرت عطا فرما.

خداوندا هر وقت صلاح دانستی وسایل آزادسازی اسرا را فراهم گردان، مجروحین و جانبازان و مریض‌های از اهل اسلام را شفا عنایت فرما و به امام امت طول عمر و سلامتی عنایت فرما.

به امید زیارت و فتح قدس و نابودی کفار جهانی.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار