جانشین فرمانده سپاه روح‌الله:

تشکیل محلات اسلامی از برنامه‌های مهم سپاه و بسیج است

عسگری گفت: یکی از برنامه‌های مهم سپاه و بسیج در سیاست‌های کلی، تشکیل محلات اسلامی است که در این راستا به دنبال پای کار آوردن ظرفیت‌های مردمی و محلات هستیم تا بتوانیم مشکلات و معضلات را به شکل منطقه‌ای حل و فصل کنیم.
کد خبر: ۴۳۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸ - 21December 2020

تشکیل محلات اسلامی از برنامه‌های مهم سپاه و بسیج است/سلام. خدا قوت/اصلاح شد/خواهشا منتشرکنید/باتشکر از زحمات شمابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، سرهنگ پاسدار «محمد رضا عسگری» جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در نشست جمع‌بندی سفر یک‌روزه مسئول بسیج حقوقدانان کشور به استان مرکزی اظهار داشت: خوشبختانه در چند سال اخیر سپاه روح الله استان مرکزی همواره در انجام کار‌های اجتماعی و ایجاد نشاط و معنویت در خانواده‌ها و جامعه پیشگام و پیشتاز بوده است.

وی افزود: در بسیاری از آمار‌های اجتماعی استان نشان از یک حرکت جهشی توسط سپاه و بسیج و خصوصا در مناطق حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار هستیم و امیدواریم این موفقیت‌ها تا ریشه‌کن کردن معضلات اجتماعی ادامه‌دار باشد.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهم سپاه و بسیج در سیاست‌های کلی، تشکیل محلات اسلامی است که در این راستا به دنبال پای کار آوردن ظرفیت‌های مردمی و محلات هستیم تا بتوانیم مشکلات و معضلات را به شکل منطقه‌ای حل و فصل کنیم.

عسگری بیان کرد: تجربه چهل‌ساله در طول انقلاب همواره این مسئله را اثبات کرده که هرکجا از تفکر، روحیه و منش بسیجی استفاده کرده‌ایم، موفقیت‌ها به دست آمده و امروز در حل مسائل و مشکلات اجتماعی تنها با نگاه بسیجی می‌توان موفق بود.

وی ادامه داد: امروز سازمان بسیج حقوقدانان سپاه در کنار تمامی اقشار تخصصی بسیج با همه توان برای خدمت به مردم و خصوصا زندانیان با جرائم غیرعمد و خانواده‌های ان‌ها در میدان است که در این راستا کمیته آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تشکیل شده و تعامل و هم‌افزایی بسیار مطلوبی با سایر دستگاه‌های مسئول نیز برقرار است.

جانشین فرمانده سپاه روح الله با بیان اینکه در کمیته آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان به دنبال پای کار آوردن ظرفیت‌هایی از جمله مردم، خیرین و دستگاه‌های مسئول هستیم، گفت: اگر در این راستا بسیج مردمی برای حل مشکلات اتفاق بیفتد، قطعا دستاورد‌های خوبی حاصل شد.

عسگری خاطرنشان کرد: یک اقدام ابتکاری که توسط بسیج حقوقدانان استان مرکزی در راستای بررسی مشکلات زندانیان در حال انجام است، تقسیم بندی قشری زندانیان با جرائم غیر عمد است که در این راستا با استفاده از ظرفیت‌های قشری بسیج مشکلات مربوط به آن قشر از زندانیان به طور تخصصی بررسی می‌شود و اقداماتی که می‌توان انجام شود در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها