مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان خبر داد؛

پیشکسوتان دفاع مقدس اسناد زنده آن دوران طلایی هستند

سرهنگ پاسدار محسن رشیدی گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس اسناد زنده آن دوران طلایی هستند، بنابراین تجربیات ارزشمند دفاع مقدس باید به نسل جوان و آیندگان منتقل شوند.
کد خبر: ۴۳۲۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶ - 21December 2020

پیشکسوتان دفاع مقدس اسناد زنده  آن دوران طلایی هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در دیدار با  چند تن از پیشکسوتان دفاع مقدس نیروی انتظامی لرستان، اظهار داشت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس یکی از پر افتخارترین مقاطع  تاریخ ایران اسلامی را رقم زدند. 

وی با بیان اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس اسناد زنده  آن دوران طلایی هستند، افزود: تجربیات ارزشمند دفاع مقدس باید به نسل جوان و آیندگان منتقل شوند.

رشیدی با تاکید بر اینکه همه ما وظیفه حفظ و انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس را برعهده داریم، تصریح کرد: ثبت و نگارش خاطرات و تاریخ شفاهی پیشکسوتان دفاع مقدس  نقش مهمی در ماندگاری حماسه آفرینی‌های جوانان این مرز و بوم در مقابله با دشمن متجاوز را دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در ادامه با بیان اینکه قرار بر این بود که طی آئینی از همه پیشکسوتان دفاع مقدس لرستان تجلیل شود، خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت‌های ستاد مدیریت کرونا، مراسمات تجلیل از این عزیزان را به صورت محدود و در جلسات متعدد برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: در طی جلسات متعدد از رزمند گان پیشکسوت دفاع مقدس همه یگانهای نظامی و انتظامی، نهادها، ارگان‌ها ادارات و سازمان‌های مختلف تجلیل خواهد شد.

رشیدی گفت: در مراسماتی که به‌صورت محدود و با جمعیت اندک از رزمندگان پیشکسوت برگزار می‌شود جو صمیمانه حاکم است و فرصت مناسبی برای خاطره گویی و یادآوری صحنه‌های بی بدیل دفاع مقدس پیش می‌آید.

در این دیدار  توسط سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی»  با اهدا لوح سپاس و هدیه از پیشکسوتان دفاع مقدس نیروی انتظامی لرستان، سرهنگ «پاپی حسین امینی تاری»، سرهنگ «عبدالرضا فتوحی» و سرهنگ «مراد حسنوند»، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/    

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار