طی پیامی؛

فرمانده نیروی زمینی سپاه درگذشت سردار «ابوحمزه» را تسلیت گفت

سردار محمد پاکپور طی پیامی عروج فرمانده سابق سپاه استان کرمان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۳۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱ - 22December 2020

فرمانده نیروی زمینی سپاه درگذشت سردار «ابوحمزه» را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه به مناسبت درگذشت فرمانده شجاع و ولایتمدار دوران دفاع مقدس، سردار جانباز سرافراز سرتیپ دوم پاسدار «غلامعلی ابوحمزه» فرمانده سابق سپاه استان کرمان، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«انّا لله وانّا الیه راجعون»

عروج ملکوتی جانباز سرافراز، پیشکسوت و فرمانده شجاع و مخلص دوران دفاع مقدس، سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه که عمر با برکت خویش را با سختکوشی و مجاهدت مخلصانه در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و اقتدار و امنیت کشور به پایان برد و پس از سال‌ها درد و رنج صدمات و مجروحیت‌های متعدد ناشی از حضور مستمر در جبهه‌ها و مناطق عملیاتی کشور به لقاءالله پیوست را به خانواده معزز و تمامی همکاران و همرزمان آن فقید سعید، بویژه مردم ولایتمدار و پاسداران عزیز استان‌های سمنان و کرمان تسلیت عرض می‌نمایم.

بی تردید، خاطرات و ایثارگری‌های آن فرمانده دلاور در صحنه‌های مختلف جهاد و شهادت، خصوصاً دوران پرافتخار و نورانی هشت سال دفاع مقدس و همچنین خدمات و تلاش‌های ارزشمند ایشان در جای جای میهن اسلامی، از جمله استان‌های سمنان، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، همدان، کرمان و... که الگو و نمونه‌ای شایسته از مسئولیت‌پذیری انقلابی و تکلیف‌مداری و نیز توشه و ذخیره‌ای از اعمال صالح و قرین اجر اخروی در پیشگاه خداوند متعال است، هیچ‌گاه از اذهان مردم قدرشناس و همرزمان عزیز آن برادر خستگی‌ناپذیر فراموش نخواهد شد.

اینجانب از درگاه خداوند منان برای آن فرمانده جانباز پیشکسوت، آرزوی علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای خانوادۀ گرامی ایشان، خاندان معزز ابوحمزه و سایر بازماندگان و همرزمان آن فقید سعید، سلامتی، شکیبایی و اجر جزیل، مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ پاسدار محمد پاکپور
فرمانده نیروی زمینی سپاه

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها