دیدار عوامل فیلم سینمایی «اوج ۱۱۰» با معاون هماهنگ‌کننده نهاجا

تهیه‌کننده و کارگردان فیلم سینمایی «اوج ۱۱۰» با معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش دیدار کردند.
کد خبر: ۴۳۲۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ - 22December 2020

دیدار عوامل تولید فیلم سینمایی «اوج ۱۱۰» با معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «مهدی هادیان» معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش در دیدار با «جلیل شعبانی» تهیه‌کننده و «سیاوش سرمدی» کارگردان فیلم سینمایی اوج ۱۱۰، با اشاره به صفات برجسته شهید ستاری اظهار داشت: شهید ستاری فرماندهی مومن، متعهد، تیزهوش و کاردان بود و طرح‌ها و ابتکار‌های زیادی در تجهیز سیستم‌های راداری و پدافندی به اجرا گذاشت.

وی افزود: تاسیس دانشکده پرواز، دانشکده هوا و فضا، ایجاد شبکه دیده‌بانی و تاسیس مرکز اوج برای تقویت بنیه نیروی هوایی، راه اندازی مرکز پژوهش، تحقیقات و آموزش و اسکورت ناوگان تجاری کشتی‌های نفتکش ایران در خلیج فارس و دریای عمان در سال‌های دفاع مقدس فقط گوشه‌ای از خدمات این شهید بزرگوار است.

معاون هماهنگ کننده نهاجا گفت: پروژه، طراحی و ساخت جنگنده «آذرخش» توسط شهید سرلشکر منصور ستاری برنامه ریزی و پیگیری شد و پس از شهادت ایشان ادامه یافت و به اتمام رسید. امیدواریم که فیلم سینمایی «اوج ۱۱۰» به خوبی و در حد کمال نشان‌دهنده نقش این شهید والامقام در طراحی و تولید جنگنده آذرخش باشد.

در ادامه، سیاوش سرمدی کارگردان فیلم اوج ۱۱۰ نیز با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد این فیلم آماده و تولید شده است، عنوان کرد: تمام تلاش ما این است که فیلم اوج ۱۱۰ را به سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برسانیم.

سینمایی «اوج ۱۱۰»، به سال‌های پایانی جنگ می‌پردازد که شهید ستاری بر روی یک پروژه مهم کار می‌کند. ساخت این فیلم از سال ۱۳۹۸ کلید خورد و مراحل فیلمبرداری در پایگاه‌های وحدتی دزفول، شهید لشکری مهرآباد و دانشگاه شهید ستاری انجام شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها