چهل‌سالگی سرو/

برنامه‌های ارتش در هفته سی و دوم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

ارتش جمهوری اسلامی ایران هفته سی و دوم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را با محوریت دفاع مقدس، نماد بصیرت دینی و انقلابی برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۳۲۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۵ - 25December 2020

برنامه‌های ارتش در هفته  سی و دوم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، برنامه‌های نیرو‌های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سازمان عقیدتی سیاسی آجا در هفته سی و دوم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مقارن با ششم الی دوازدهم دی‌ماه سال جاری به شرح ذیل است:

سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در هفته سی و دوم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس جشنواره بصیرت را برگزار می‌کند و نیروی زمینی ارتش نشست تبیین نقش بصیرت در دفاع مقدس و جشنواره میثاق با ولایت را در دستور کار خود قرار داده است.

نیروی پدافند هوایی ارتش نیز در این هفته نشست تبیین بصیرت در دفاع مقدس و همچنین نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع آشوبگران جهان را برگزار می‌کند.

همچنین نیروی هوایی ارتش در این بازه زمانی نشست تبیین نقش بصیرت در دوران دفاع مقدس را برگزار می‌کند و تهیه و انتشار کلیپ نقش بصیرت در دوران دفاع مقدس را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

نیروی دریایی ارتش نیز در هفته سی و دوم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، نشست تبیین بصیرت دینی و انقلابی در دوران دفاع مقدس را در برنامه‌های خود قرار داده است. برپایی نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع آشوبگران جهان نیز از دیگر برنامه‌های این نیرو در هفته آتی است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار