مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان:

جانبازان آموزگاران برگزیده انقلاب اسلامی هستند

عطا ناوکی گفت: جانبازان آموزگاران برگزیده و اسوه‌های بی‌نظیر انقلاب اسلامی هستند که خداوند این مقام والا را به آنان عطا کرده است.
کد خبر: ۴۳۲۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸ - 22December 2020

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، عطا ناوکی به بیمارستان ام‌لیلا در بندرعباس رفت و ضمن عیادت و گفتگو با جانباز 70 درصد «عقیل اوج‌هرمزی» از صبر، ایثار و شجاعت وی تجلیل کرد و اظهار داشت: ایثارگران در دوران دفاع مقدس با حضور تأثیرگذار خود در جبهه‌های نبرد، زیر آتش دشمن استوار ایستادند و از امتحان پروردگار سربلند بیرون آمدند؛ البته امروز با امتحان بزرگتری روبه‌رو هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با اشاره به جایگاه عظیم معنوی ایثار در دین مبین اسلام، تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان رسالت‌ مهم، حساس و بزرگ ترویج اهداف و ارزش‌های اسلامی را به‌دوش گرفته‌اند، در واقع این عزیزان به دنبال کسب رضایت خدای متعال و انتقال فرهنگ ایثارگری هستند.

وی با بیان اینکه سختی‌ها، مشکلات جسمی و روانی جانبازان معزز فقط با پاداش معنوی پروردگار قابل جبران است، گفت: جانبازان آموزگاران برگزیده و اسوه‌های بی‌نظیر انقلاب اسلامی هستند که خداوند این مقام والا را به آنان عطا کرده است.

ناوکی جانبازان 70 درصد هرمزگان را 51 نفر عنوان کرد و افزود: این بزرگواران نه تنها سند حقانیت، افتخار، عزت و شجاعت مردم شریف این استان هستند بلکه همانند سایر ایثارگران دلاور، ثبیت‌ کننده تاریخ سبز و درخشان کشور محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار