رئیس پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اصلاح نقاط حادثه‌خیز نیازمند یک حرکت جهادی است

سردار هادیانفر گفت: برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز باید یک حرکت جهادی در مجموعه وزارت راه و  شهرداری‌ها صورت گیرد.
کد خبر: ۴۳۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۳ - 23December 2020

اصلاح نقاط حادثه‌خیز مطالبه پلیس از وزارت راه و شهرسازی/ اصلاح نقاط حادثه‌خیز نیازمند یک حرکت جهادی استسردار «سید کمال هادیانفر» رئیس پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه پنج هزار و ۲۰۰ نقطه حادثه‌خیز در درون و برون شهرها وجود دارد، اظهار داشت: ۳۰ درصد از تصادفات به دلیل وجود نقاط حادثه‌خیز است‌.

وی با بیان اینکه ۷۰ نقطه حادثه‌خیز با علائم و اصلاح هندسی آشکارسازی شد، گفت: یکی از مطالبات پلیس از وزارت راه و شهرسازی اصلاح سریع نقاط حادثه‌خیز است و در تمامی جلساتی که با این وزارتخانه داریم بر این‌ موضوع تاکید شده است.

رئیس پلیس راهور گفت: از طرف پلیس نقاط حادثه‌خیز و مختصات آن مشخص و تحویل وزارت راه و شهرسازی شده است؛ در این زمینه تلاش‌هایی در مجموعه وزارت راه صورت گرفته است اما کار به کندی پیش می‌رود که شاید به دلیل کسری بودجه باشد.

سردار هادیانفر خاطرنشان کرد: باید یک حرکت جهادی در مجموعه وزارت راه برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز برون‌شهری و شهرداری‌ها در درون شهر صورت گیرد.

وی گفت: اصلاح نقاط حادثه‌خیز باید از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی باشد و در یک زمان‌بندی مشخص با تامین منابع، این نقاط اصلاح شوند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار