رئیس یک فراکسیون پارلمانی:

ثبات عراق مدیون فداکاری‌های شهیدان سردار سلیمانی و المهندس است

رئیس فراکسیون بابلیون در پارلمان عراق اعلام کرد که این کشور ثبات خود را مدیون فداکاری‌های شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس است.
کد خبر: ۴۳۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ - 23December 2020

ثبات عراق مدیون فداکاری های شهیدان سردار سلیمانی و المهندس استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العهد نیوز، «اسوان الکلدانی» رئیس فراکسیون بابلیون در پارلمان عراق اعلام کرد که این کشور مدیون فداکاری‌های شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس است.

وی با اشاره به نقش نیرو‌های حشدالشعبی در تأمین امنیت عراق، افزود: ثبات امروز عراق مدیون فداکاری‌های فرماندهان پیروزی است.

الکلدانی گفت: این نیروها، در راستای آزادی عراق تلاش می‌کنند و به یاری آن‌ها استان‌های دیالی، الانبار و صلاح‌الدین و موصل بازپس گرفته شد.

وی ادامه داد: حشد شعبی توانست سرزمین عراق را آزاد و آبروی ما را حفظ و همه توطئه‌های شوم خارجی را خنثی کند.

پیش‌تر «عالیه نصیف» نماینده ائتلاف دولت قانون عراق اعلام کرده بود که اخراج اشغالگران از خاک عراق وظیفه شرعی و اخلاقی ما است و واکنش به شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس باید در اخراج اشغالگران آمریکایی از خاک عراق نمود پیدا کند.

نصیف تصریح کرد: ابومهدی المهندس در واقع مهندس پیروزی بود و توانست توطئه‌های خارجی و بین‌المللی برای تجزیه عراق را خنثی کند.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار