پیام دریادار سیاری به مناسبت الحاق ناوشکن دماوند

الحاق ناوشکن دماوند به ناوگان شمال نشان از اراده نداجا در تحقق فرمان رهبری دارد

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پیامی تصریح کرد: حضور ناوشکن جمهوری اسلامی ایران «دماوند» بیانگر عزم و اراده فرزندان میهن اسلامی در پیروی از امام راحل(ره) و تحقق فرمان رهبر عالی‌قدر انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قواست.
کد خبر: ۴۳۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴ - 14March 2015

الحاق ناوشکن دماوند به ناوگان شمال نشان از اراده نداجا در تحقق فرمان رهبری دارد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از روابط عمومی نداجا، دریادار حبیبالله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در پیامی الحاق ناوشکن جمهوری اسلامی ایران "دماوند" را تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:

«این روزها آبهای دریای خزر شاهد حضور اولین ناوشکن بومی ایرانی است که به دست توانمند متخصّین و جوانان کشور عزیزمان ساخته شده است.

و اکنون دنیا میداند که موجها پشت سر هم میآیند و چون کوههای استوار و متحرک جمارانها، دماوندها و سهندهای دیگری در راه هستند.

حضور ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دماوند بیانگر عزم و اراده فرزندان میهن اسلامی در پیروی از امام راحل عظیمالشأن(ره) و تحقق فرمان مقتدایمان رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قواست که با دمیدن روح ایمان و امید به تواناییها و استعدادهای شگرف فرزندان این مرز و بوم و تکیه بر شعـار سراسر حقیقت «مــا میتــوانیــم» و ایجاد فرهنگ خودباوری و ابتـکار و تشویق روحیه کار و تلاش مضاعف برای نگهداری و ساخت تجهیزات نظامی مورد نیاز، عزت میهن اسلامی را با تأمین استقلال و خودکفایی به نمایش گذاردند.

با تبریک الحاق اولین ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دماوند به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش که در تاریخ 18 اسفند ماه 93  با حضور فرماندهان و مسئولین عالیرتبه لشکری و کشوری صورت گرفت همه تلاشهای دانشمندان و صنعتگرانمان را در کسب دانش و فناوری ساخت تجهیزات پیشرفته نظامی ارج مینهیم و به افتخار همراهی همه همرزمان عزیز و دریادل اعلام میداریم که نشان سرافرازی همه دریادلان نیروی دریایی پیروی از فرمان ولایت و تحقق فرامین معظمله میباشد.

برای همه همرزمان عزیز و فداکارم در جای جای این سرزمین اسلامی و در همه نقاط عالم و آبهای سرزمینی و بینالمللی در ایفای مسئولیت بزرگی که در حفظ منافع و منابع جمهوری اسلامی ایران و ارتقای امنیت ملی ایفا مینمایند، آرزوی توفیق روزافزون دارم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار