فرمانده ناحیه سپاه بردسکن:

حماسه ۹ دی ماهیت دینی داشت

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: حماسه ۹ دی به فرموده رهبر معظم انقلاب شبیه حرکت ملت بزرگ ایران در دهه اول انقلاب بود، بر همین اساس باید در بزرگداشت این حماسه ماندگار به عمق شعارهای مردم که دفاع از دین بود توجه داشت.
کد خبر: ۴۳۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷ - 23December 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، سرهنگ پاسدار «علی رضا جنیدی» در جلسه گرامیداشت حماسه ۹ دی که در سپاه ناحیه بردسکن برگزار شد، اظهار داشت: نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب خود را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنها را نخواهند خورد.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی با خلق حماسه ۹ دی ثابت کردند که اهل بصیرت هستند و در میان گرد و غبار فتنه راه را گم نمی‌کنند، تصریح کرد: مردم انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور خود در نهم دی نشان داد که پشتیبان ولایت فقیه است و در مسیر تداوم انقلاب بر بیعت خود با ولی‌فقیه باقی خواهد ماند.

فرمانده سپاه بردسکن با بیان اینکه روز بصیرت روز پیوند امت با ولایت است، افزود: حماسه ۹ دی به فرموده رهبر معظم انقلاب شبیه حرکت ملت بزرگ ایران در دهه اول انقلاب بود، بر همین اساس باید در بزرگداشت ۹ دی به عمق شعارهای مردم که دفاع از دین بود توجه داشت.

جنیدی در پایان بر ضرورت پاسداشت حماسه ۹ دی تأکید کرد و افزود: شرایط ویژه‌ای به دلیل فراگیری ویروس منحوس کرونا در کشور حاکم است، لذا امیدواریم بتوانیم ویژه‌برنامه‌هایی را به مناسبت حماسه ۹ دی و اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه در شهرستان برگزار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها