توسط بسیجیان حوزه ۲۰۷ الغدیر صورت گرفت

دستگیری ۶۰ نفر با مچ بندهای سبز رنگ در پارتی شبانه

شب گذشته به همت اطلاعات بسیج حوزه ۲۰۷ الغدیر تهرانسر تعداد ۶۰ نفر با مچ بندهای سبز رنگ که در یک پارتی شبانه در غرب تهران شرکت کرده بودند، شناسایی و دسنگیر شدند.
کد خبر: ۴۳۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰ - 14March 2015

دستگیری ۶۰ نفر با مچ بندهای سبز رنگ در پارتی شبانه

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، شب گذشته براساس اطلاعاتی که از سر تیم های اطلاعات بسیج حوزه ۲۰۷ تهرانسر مبنی بر برگزاری یک مراسم پارتی در غرب تهران دریافت شد، پس از کسب دستور قضایی از معاون دادستان و هماهنگی مربوطه با نیروی انتظامی، با حضور پلیس امنیت اخلاقی و ضابطین قضایی اطلاعات حوزه مقاومت بسیج ۲۰۷ الغدیر، ۶۰ نفر (چهل نفر آقا و۲۰ نفر خانم) در حین ارتکاب جرم و شرب خمر و حالت مستی دستگیر شدند.

صمد اسدی فرمانده حوزه ۲۰۷ الغدیر تهرانسر نیز در گفتگویی عنوان کرد: در این پارتی که در یک باشگاه ورزشی بدنسازی مربوط به یک دستگاه غیردولتی برگزار شد، از پیشرفته ترین ابزار و وسایل نورپردازی استفاده شده بود و نکته قابل توجه این بود که تمام دستگیر شدگان دارای مچ بندهای سبز رنگ یک شکل بودند.

وی در ادامه افزود: در این عملیات مقادیری مشروبات الکی و مواد مخدر کشف و ضبط، و باشگاه مربوطه تا اطلاع ثانوی پلمپ و متهمین نیز برای انجام سیر مراحل قضایی تحویل نیروی انتظامی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها