مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

ستاد چهل سالگی دفاع مقدس استان مرکزی رتبه برتر در کشور کسب کرد

سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» گفت: خوشبختانه عملکرد ستاد چهل سالگی دفاع مقدس از ابتدای شکل‌گیری تا به امروز بسیار موفق بوده و توانسته رتبه برتر در کشور کسب کند.
کد خبر: ۴۳۳۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱ - 23December 2020

ستاد چهل سالگی دفاع مقدس استان مرکزی رتبه برتر در کشور کسب کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در آیین تجلیل از مدافعان سلامت و طلاب بسیجی به‌مناسبت  ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار  اظهار داشت: نامگذاری میلاد با سعادت حضرت زینب (س) به عنوان روز پرستار بزرگترین تجلیل و قدردانی از مدافعان سلامت و کادر درمان است و خوشبختانه امروز این جامعه ارزشی با تاسی از سیره حضرت زینب (س) حماسه های زیادی خلق کردند.

وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی فرصت های خدمت رسانی به مردم به خوبی فراهم است و در شرایط بیماری کرونا شاهد نقش آفرینی گروه های مختلفی برای از بین بردن تهدیدات این بیماری هستیم که قابل تقدیر است.

کریمی اظهار کرد: اقدامات اثرگذار و ارزشمند کادر درمان، مدافعان سلامت و طلبه های بسیجی مصداق بارز جهاد فی سبیل الله است چراکه علیرغم سختی های موجود پا به عرصه خدمت گذاشتند و توانستند بسیاری از تهدیدات را دور کنند.

وی بیان کرد: ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان مرکزی از ابتدای تشکیل آن همواره با برگزاری برنامه های متعدد مراتب قدردانی و تجلیل خود را از گروه های مختلفی که در راستای مبارزه با کرونا تلاش کردند و به ویژه کادر درمان داشته است که این برنامه ریزی ها همچنان ادامه خواهد داشت و امروز بزرگترین تجلیل و قدردانی از مدافعان سلامت توسط مردم باید انجام شود و آن هم رعایت جدی دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی است که باید مورد توجه باشد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به سالروز عملیات کربلای ۴ و ۵ گفت: این روزها در سالروز عملیات کربلای ۴ و ۵ مجاهدت ها و ایثارگری های رزمندگان و حماسه سازان از جمله شهدای غواص درس های بسیار بزرگی دارد که مهمترین آن شفا بخش بودن فرهنگ دفاع مقدس در همه ابعاد است و لذا فرهنگ دفاع مقدس هم در ایام هشت ساله جنگ و هم بعد از جنگ تا به امروز همواره نشان داده به عنوان یک نسخه شفا بخش و کارآمد می تواند در همه زمینه ها و ابعاد مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: شهدا و رزمندگان عملیات کربلای ۴ و ۵ با تاسی از فرهنگ عاشورا و عمل به سیره امام حسین(ع) حماسه دیگری توانستند خلق کنند و دستاوردهای بسیار زیادی را به ماندگار گذاشتند.

کریمی گفت: در راستای مناسبت های بزرگی که در دی ماه سالجاری وجود دارد ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بنا به رسالت ها و وظایف خود برنامه های محتوایی مناسبی در نظر گرفته که امیدواریم بتوانیم در راستای تبیین این مناسبت ها نقش اثرگذاری ایفا کنیم.

وی بیان کرد: برنامه های محتوایی زیادی که عمدتا به شکل مردمی و در بستر فضای مجازی برگزار می شوند  در راستای گرامیداشت یکم الله ۹ دی، سالگرد شهادت شهید سلیمانی، چهلمین روز از شهادت شهید محسن فخری زاده، سالگرد شهادت شهید حاج احمد کاظمی، سالروز درهم کوبیدن پایگاه آمریکائی عین الاسد به عنوان یک یوم الله و مناسبت‌های دیگر تهیه و تدوین شده اند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی خاطر نشان کرد: خوشبختانه عملکرد ستاد چهل سالگی دفاع مقدس از ابتدای شکل گیری تا به امروز بسیار موفق بوده و توانسته رتبه برتر در کشور کسب کند و امیدواریم تا پایان سال با همین آهنگ حرکت کنیم و وظیفه خود را نسبت به ترویج و تقویت فرهنگ دفاع مقدس به خوبی ایفا کنیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار