المان لبیک یا مهدی (عج) در شهر بندرعباس نصب و رونمایی شد

 اِلِمان مهدوی، لبیک یا مهدی (عج) توسط شهرداری منطقه دو بندرعباس با همکاری کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان هرمزگان در ابتدای بلوار امام حسین (ع) بندرعباس نصب شد.
کد خبر: ۴۳۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹ - 23December 2020

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، آیین رونمایی المان مهدویت با عنوان لبیک یا مهدی(عج) با حضور حجت الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس و حجت الاسلام جهانگیری سرپرست بنیاد مهدویت استان و عباس امینی‌زاده شهردار بندرعباس افتتاح شد.

حجت الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس، نصب این گونه نمادها را در سطح شهر زینت بخش یک شهر دانست و خواستار نصب هرچه بیشتر این المان های ملی،مذهبی شد.

وی افزود: وجود چنین نمادهایی در سطح شهر رونق بخش حال هوای معنوی شهر و ترویج آن در بین مردم می باشد که موجب سوق و سو دادن مردم به این سمت ها خواهد شد.

حجت الاسلام جهانگیری مدیر بنیاد مهدویت استان همچنین نوید نصب المان مهدوی دوم را تا پایان سال جاری به مردم بندرعباس داد و اضافه کرد: در سطح شهر باید فعالیت‌هایی صورت بگیرد که پیام انتظار و مهدویت را به مخاطبین القا کند، یکی از اینکارها، نصب نمادها و المان ها است، فعالیت‌های دیگری نیز می توان از طریق نصب بنرها و المانها و نامگذاریهای مناسب در شهر انجام گیرد.

وی تصریح کرد: شهرداری بندرعباس در زمینه فرهنگی هنری و اجتماعی فعالیت های خوبی را در سطح شهر انجام داده است.

حجت الاسلام عامری سیاهویی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس اینگونه فعالیت ها را مایه خشنودی و سرافرازی دانست و  گفت: حمایت خود و شورای اسلامی شهر بندرعباس را از فعالیت های مهدوی در سطح شهر اعلام می کنم.

وی خاطر نشان کرد: فعالیت های مذهبی به ویژه مهدویت باید در سطح شهرمان گسترش یابد و همانطور که مردم خونگرم و مسلمان ما برای اینگونه فعالیت ها شوق بسیاری دارند، قطعا از فعالیت های مهدوی  نیز استقبال خواهند کرد.

در ادامه نیز امینی زاده شهردار بندرعباس همکاری  مجوعه تحت مدیریتش در نصب این المان و سهیم بودن شهرداری در فعالیت های مهدوی شهرستان را افتخار بزرگی دانست.

 عباس امینی زاده افزود: برای برنامه های آتی بنیاد مهدویت در سطح شهر و همچنین ساخت و نصب المان دوم مهدویت شهرداری بندرعباس آماده همکاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار