لحظه شهادت سردار «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» در فرودگاه بغداد + فیلم

همزمان با ایام اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی»، «ابومهدی المهندس» و همراهان آن‌ها، فیلمی از لحظات منتهی به شهادت این شهیدان والامقام منتشر شد.
کد خبر: ۴۳۳۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹ - 23December 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، همزمان با ایام اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهان آن‌ها، کانال تلگرامی «شبکه الاعلام المقاوم» فیلمی از لحظات منتهی به شهادت این شهیدان والامقام را منتشر کرد.

براساس این گزارش، در این فیلم ابتدا لحظه ورود خودروی حامل شهید ابومهدی المهندس و همراهان ایشان نشان داده می‌شود که وارد نقطه بازرسی فرودگاه بغداد می‌شوند.

همچنین در بخش دوم این فیلم، هواپیمای حامل شهید حاج قاسم سلیمانی نمایش داده می‌شود که وارد فرودگاه بین‌المللی بغداد شده و همزمان خودروی حامل شهید ابومهدی المهندس و همراهان ایشان برای استقبال از سردار سلیمانی وارد باند فرود می‌شوند.

طبق این فیلم، پس از گذشت بیش از ۱۰ دقیقه، شهید سلیمانی به‌همراه شهید ابومهدی المهندس سوار خودروی یاد شده شده و از باند فرود خارج می‌شوند.

در ادامه این فیلم، شهیدان «حسن مقاومه» و «محمد الشیبانی» نمایش داده می‌شوند که در فرودگاه بغداد هستند و به استقبال شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس می‌روند و پس از گذشت ۲۰ دقیقه خودرو‌ها از فرودگاه خارج می‌شوند و عملیات ترور این دو شهید بزرگوار و همراهان آن‌ها به دست تروریست‌های آمریکایی صورت می‌گیرد.

خاطرنشان می‌شود، نظامیان تروریست آمریکایی بامداد سیزدهم دی سال گذشته در اقدامی تروریستی، فرمانده وقت نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و معاون رئیس سازمان الحشدالشعبی را به همراه چند نفر از رزمندگان مقاومت، هنگام خروج از فرودگاه بغداد به شهادت رساندند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار