معاون فضای مجازی سپاه قدس گیلان خبر داد؛

جشنواره تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان برگزار می‌شود

سجاد ستوده گفت: دومین جشنواره تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان همزمان با ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۳۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴ - 23December 2020

جشنواره تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان برگزار می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «سجاد ستوده» معاون فضای مجازی سپاه قدس گیلان امروز (چهارشنبه) اظهار داشت: جشنواره تولید محتوای دیجیتال بسیج برای دومین بار در سطح استان همزمان با ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی آغاز می‌شود.

معاون فضای مجازی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در مدت ۴۵ روز ایده‌ها و پیشنهاد‌های گروه‌های فعال در حوزه فضای مجازی به دبیرخانه ارسال می‌شود، افزود: در این مدت ایده‌ها داوری و گروه‌ها مشخص می‌شود و با کمک مربیان ایده‌ها به محصول تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هر محصول باید وارد بازار کسب و کار شود، تصریح کرد: در این جشنواره علاقه مندان می‌توانند در ۳ بخش عمومی با ارائه ایده‌های خود در موضوعات آسیب‌های اجتماعی با اولویت ازدواج، فرزندآوری، پایین آمدن نرخ طلاق، آسیب‌های اقتصادی ناشی از کرونا و مهاجرت و تغییر کاربری‌های در گیلان شرکت کنند.

ستوده همچنین از حمایت صندوق‌های نوآوری و صندوق‌های حمایتی برای ورود ایده‌ها و محصولات به بازار کسب و کار خبر داد و خاطرنشان کرد: در کنار این موضوعات عمومی بخش ویژه شهدای هسته‌ای محور مقاومت با نماد مقاومت سردار سلیمانی و شهید فخری زاده هم قرار دارد که فعالان فضای مجازی و فعالان این عرصه می‌توانند ایده‌های خود را ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه ایده تولیدات در قالب بازی موبایلی در حوزه انیمیشن، موشن گرافیک و مستند کوتاه خواهد بود، تاکید کرد: علاقه مندان می‌توانند تولیدات خود را از سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی به مدت ۱۰ روز برای دبیرخانه ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار