بازدید مسئولان هیئت رزمندگان اسلام قم از موزه دفاع مقدس استان + تصاویر

مسئولان هیئت رزمندگان اسلام قم با حضور در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم امروز از مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان بازدید کردند.
کد خبر: ۴۳۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲ - 23December 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مسئولان هیئت رزمندگان اسلام قم و جمعی از فرماندهان و مسئولان سابق سپاه استان و پیشکسوتان سال‌های حماسه و ایثار در لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع)، با حضور در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم از مراحل پیشرفت مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان بازدید کردند.

حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در نشستی صمیمی که با حضور بازدیدکنندگان فوق برگزار شد، اظهار کرد: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به عنوان پاتوقی برای حضور رزمندگان اسلام و محلی برای برگزاری همایش‌های آنان در طول سال می‌باشد و لذا اهمیت این موضوع در همدلی و هم افزایی نیرو‌های پیشکسوت بر هیچکس پوشیده نیست.

وی همچنین توضیحاتی پیرامون موزه آرایی و چینش محتوایی موزه، دانشنامه دفاع مقدس، مرکز اسناد، راه اندازی کارشناسی روایتگری و کاردانی امور فرهنگی موزه و ضرورت همکاری یگان‌های نیرو‌های مسلح بویژه لشکر ۱۷ و ستاد‌های مردمی پشتیبانی جبهه و جنگ در غنای بیش از پیش محتوای موزه ارائه کرد.

اعضای هیئت امنای هیئت رزمندگان اسلام نیز با اهدای لوح و هدایایی به حجت الاسلام لقمانپور، از پیگیری‌های وی در بحث موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تقدیر و بر همکاری بیش از پیش در جهت جمع آوری اسناد و خاطرات و زنده نگهداشتن یاد و نام شهدای والامقام تاکید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار