حضور فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در منزل پاکبان مشهدی+ تصاویر

سردار «مجید شجاع» با حضور در منزل پاکبان مشهدی از زحمات وی قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۳۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ - 24December 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در راستای قدردانی از تلاش­‌های پاکبانان در حفظ زیبایی شهر در منزل شخصی پاکبان مشهدی حضور یافت.

سردار شجاع در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات پاکبانان اظهار داشت: تلاش کارکنان فرماندهی مرزبانی استان فراهم کردن امنیتی است که فرزندان این مرز و بوم در سایه آن بتوانند در آرامش زندگی کنند و به پیشرفت و تعالی برسند.

فرمانده مرزبانی استان با بیان اینکه زیبایی‌ شهر مشهد، مدیون تلاش‌های شبانه‌ روزی پاکبانان است، گفت: شما پاکبانان، نگهبانان زیبایی‌های شهر هستید.

این فرمانده ارشد مرزبانی استان خطاب به فرزندان این خانواده گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب (س) را الگوی خود در زندگی‌ قرار دهید و همواره کمک حال پدر و مادر باشید.

پاکبان مشهدی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از اقدام سردار شجاع بیان داشت: این که شما در این نقطه دورافتاده به دیدار ما آمده‌اید نشان از تواضع و مردانگی شماست. 

وی در ادامه افزود: فرزندان من به واسطه این دیدار بسیار خوشحال شدند. برای شما و همرزمانتان دعا می‌کنیم و امیدوارم در انجام ماموریت‌هایتان موفق باشید.

فرمانده مرزبانی استان در پایان این دیدار هدایایی را به رسم یادبود به پاکبان و فرزندان وی اهدا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار