یادداشت/

سردار سلیمانی نماد شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم

سردار «حاج قاسم سلیمانی» نماد همه شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم است و با شناخت سردار سلیمانی، فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شناخته خواهد شد.
کد خبر: ۴۳۳۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ - 21January 2021

گروه استان‌های دفاع‌پرس - سرهنگ محمدحسن سلامی؛ سردار حاج «قاسم سلیمانی» چهره درخشان مقاومت اسلامی و نماد هنر ایستادگی در برابر مستکبران و نظام سلطه بود که چهار دهه جهاد و مبارزه دائمی از دوران هشت ساله دفاع مقدس تا نابودی داعش را در راه پاسداری از خاک ایران و سرافرازی اسلام گذراند.

سردار سلیمانی نامی که بر سردر قلب ما طلاکوب شده و عامل ترس سیاهدلان روزگار است، ایشان نماد تواضع، عدالت طلبی، حق خواهی، مهربانی و برای تمامی مردم آزاده سرمشق و الگویی بی‌بدیل است.

در جبهه‌ای که دشمن قسم‌خورده از اقصی نقاط جهان به رهبری آمریکای جنایتکار دور هم جمع شدند تا اسلام را از بین ببرند، همه حرکت و فعالیت شهید سلیمانی برای جلب رضای خداوند بود.

انسجام بخشیدن به جبهه مقاومت از ویژگی‌های سردار سلیمانی بود و امت اسلامی با هدفی واحد وارد جبهه مقاومت شد و با لشکری واحد در برابر استکبار ایستادگی کرد.

دشمنان باید بدانند با در هم آمیخته شدن خون پاک شهدای ایران و عراق که جرمی جز قلع ‌و قمع داعش، این دست‌پرورده آمریکا نداشته‌اند، اتّحاد و وحدتی آسمانی بین دو ملت ایران و عراق رقم خورد که تا قیامت، ناگسستنی است و از این پس، جبهه مقاومت اسلامی نخواهد گذاشت آب خوش از گلوی ناپاکان فرو رود و دستان پلیدشان را که آغشته به خون بی‌گناهان و مظلومان عالم است، از منطقه قطع خواهد شد.

تقوا و توکل، دشمن شناسی و دشمن ستیزی، سادگی و اخلاص، شهامت وآزادگی، قاطعیت و متانت، مناعت طبع و عزت نفس، تواضع و فروتنی و از همه مهمتر پیروی از دستورات دین، پایبندی به آرمان و تبعیت راستین از ولی امر مسلمین، از جمله خصوصیات برجسته‌ای است که مجاهد بزرگ اسلام و انقلاب شهید سردار سلیمانی را به بنده‌ ممتاز در پیشگاه حق و اسطوره زمان مبدل ساخت.

شهادت سردار سلیمانی همچون دوران حیات پربرکتش منشا برکات ارزنده‌ای برای امت اسلام و ملت‌های آزادی‌خواه دنیا خواهد داشت و درخت اسلام با شهادت امثال سلیمانی‌ها تنومند‌تر و شکوفاتر از همیشه مسیر اعتلای بیش از پیش خود را با قوت و جدیت ادامه می‌دهد.

سردار سلیمانی نماد همه شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم است و با شناخت ایشان، فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه  شناخته خواهد شد و به زودی آزادی ملت‌های منطقه از شر آمریکا و اسرائیل به برکت خون حاج قاسم و شهدای مدافع حرم رقم خواهد خورد.

مکتب شهید سلیمانی مکتبی است که امروز مورد عنایت همه دوستداران انقلاب است، این مکتب امروز مختص ایران اسلامی و منطقه نیست بلکه امروز این مکتب جای خود را در جهان اسلام و جبهه مقاومت اسلامی  پیدا کرده و مصداق کوچک آن را به وضوح در ایام شهادت ایشان با خروش آزادی خواهان در سراسر دنیا دیدیم.

امروز ما وظیفه داریم راه شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهیم و رسالتی که ایشان بر دوش ما نهاده را به بهترین شکل به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها