اخبار سوریه؛

نبرد ارتش سوریه با تروریست‌ها در جنوب ادلب/ بمباران مواضع داعش

منابع سوری به درگیری میان تروریست‌ها و ارتش سوریه در محور‌های جبل‌الزاویه در حومه جنوبی استان ادلب و نیز حملات هوایی به مواضع داعش در صحرای سوریه اشاره کردند.
کد خبر: ۴۳۳۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹ - 24December 2020

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع سوری از درگیری میان تروریست‌ها و ارتش سوریه در محور‌های جبل الزاویه در حومه جنوبی استان ادلب خبر دادند.

به گزارش النشره، این منابع به پرواز پهپاد‌های شناسایی روسیه بر فراز آسمان منطقه هم اشاره کردند.

از سوی دیگر گروه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوری وابسته به مخالفان سوری مدعی کشته شدن ۴ نظامی سوری در محور‌های حلب و ادلب شد و ادعا کرد: دو نظامی سوری در درگیری با گروه‌های مسلح در محور غرب حلب کشته شده اند و دو نظامی دیگر هم در محور جوباس در حومه ادلب کشته شده اند.

همزمان برخی منابع سوری اعلام کردند که شبه نظامیان وابسته به ارتش ترکیه در شهر عفرین و حومه آن به اقدامات خود علیه ساکنان ادامه می‌دهند و نظامیان ترکیه هم فقط تماشاگر مصادره منازل ساکنان از سوی این شبه نظامیان و بیرون راندن آن‌ها و نیز غارت اموال ساکنان هستند.

منابع سوری همچنین به هلاکت ۹ تروریست داعش در حملات هوایی روسیه به مواضع تکفیری‌ها در سوریه به ویژه صحرای آن در مثلث حماه-حلب-الرقه اشاره و بیان کردند که جنگنده‌های روسی در ۲۰ نوبت، مواضع داعش را بمباران کرده اند.

این منابع به عملیات ارتش سوریه علیه داعش در مثلث حلب-حماه-الرقه اشاره کردند که با حمایت هوایی جنگنده‌های روسیه انجام می‌شود و درگیری شدیدی میان طرفین جریان دارد و به هلاکت ۹ داعشی منجر شده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها