برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت 9 دی و سالگرد شهادت سلیمانی در اردبیل

جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت حماسه 9 دی و سالگرد شهادت حاج «قاسم سلیمانی» و اربعین شهادت «محسن فخری‌زاده» در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۳۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴ - 24December 2020

برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت 9 دی و سالگرد شهادت سلیمانی در اردبیلبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت حماسه 9 دی و سالگرد شهادت قاسم سلیمانی و اربعین شهید محسن فخری‌زاده صبح امروز در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.

در این جلسه که با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلیل بابازاده قانع» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) و «حمید لطف الهیان» شهردار اردبیل برگزار شد، «علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سلیمانی و شهید فخری زاده اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای ترور، همواره مرور درس دشمن شناسی و بصیرت است که مهمترین دروس مکتب شهید سلیمانی هستند.

واحد افزود: سالروز حماسه های 9 دی، شهادت قاسم سلیمانی و اربعین شهادت محسن فخری زاده و سالروز عملیات کربلای 5 ایام دی ماه را به یوم الله تبدیل کرده و دی ماه فرصتی مغتنم برای نشان دادن چهره واقعی شیطان بزرگ است و باید در محافل مختلف و ظرفیت‌های مختلف به تبیین ابعاد مختلف دشمنی آمریکا با ملت ایران پرداخته شود.

واحد با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای مناسبت‌های دی ماه گفت: برگزاری محفل شعر خوانی «حضرت ماه»، رونمایی از یازده عنوان کتاب صوتی، رونمایی از یادمان شهدای دهستان نیارق، یادواره تلویزیونی شهدای عملیات‌های کربلای 4 و 5 و برگزاری میزگرد خاطره‌گویی با محوریت شهید سلیمانی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در دی ماه است.

در ادامه این جلسه حمید لطف الهیان شهردار اردبیل نیز گفت: حفظ ارزش های دفاع مقدس با هر وسیله و زبانی، امری مقدس است و باید به آن همت کرد.

وی متذکر شد: شهرداری اردبیل برای ایام سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) برنامه‌های ویژه‌ای دارد و آمادگی دارد در برنامه‌های دیگر ادارات و نهادها نیز همکاری‌های لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها